Logo VŠECHNY-AUTOŠKOLY.cz MENU
 
VŠECHNY-AUTOŠKOLY.cz » poradna / diskuze

Poradna / diskuze 

Návrat zpět do sekce Pro autoškoly


Autoškoly - Poradna

Sekce Poradna v rámci webu VŠECHNY-AUTOSKOŠKOLY.cz slouží pro jakékoliv Vaše dotazy týkající se oblasti autoškol. Na Váš dotaz vložený do diskuze mohou odpovědět provozovatelé českých autoškol nebo ostatní uživatelé těchto stránek. Tato poradna je vhodná zejména pro dotazy z oblasti autoškol, předpisů, pravidel silničního provozu, bodového systému, řidičských oprávnění, řidičských průkazů apod. Máte-li jakýkoliv související dotaz, neváhejte vložit nový příspěvek. Odpověď na Váš dotaz může posloužit i dalším.

Výpis příspěvků v diskuzi:

styl zobrazení: kompletní, tabulkový

vložit nový příspěvek

Nalezeno 1754 témat, zobrazena strana 114 z 117



 
  • Od: Honza ( ) Skupina C
    Jsem vlastníkem řidického oprávnění skupiny A,B a chtěl bych si udělat skupinu C.Moje otázka zní-když neudělám zkoušku přijdu o řidičský průkaz?

    REAGOVAT
    Vloženo 24. října 2011 (05:56) uživatelem Honza ( ) z IP adresy 188.75.XXX.X
    [zobrazit celé vlákno samostatně]
    • Od: Autoškola.Malecky ( ) RE: Skupina C
      Dobrý den, jdete do autoškoly abyste tu zkoušku udělal ne, tak proč takévé katastrofické scénáře? Ale odpovím Vám, od první závěrečné zkoušky máte 6 nměsíců na to, abyste si případně neúspěšnou zkoušku opravil, oprvovat zkoušky můžete vždy po 5 pracovních dnech, kdyby se Vám to v uvedeném termínu půkl roku nepovedlo, přijdete o řidičský průkaz, ale vzhledem k uvedené době je to až to úplně poslední řešení.

      REAGOVAT
      Vloženo 24. října 2011 (08:30) uživatelem Autoškola.Malecky ( ) z IP adresy 90.182.XXX.X
 
  • Od: Pekosek ( ) Znamení o změně směru jízdy
    Dobrý den!

    Mám dotaz: Uvažujme křižovatku tvaru "T", kde hlavní silnice uhýbý doleva, kdežto v přímém směru se vjíždí na vedlejší silnici. Dává se při vjíždění z hlavní silnice na vedlejší (v přímém směru) znamení o změně směru jízdy (doprava)?

    Děkuji!

    REAGOVAT
    Vloženo 11. října 2011 (08:42) uživatelem Pekosek ( ) z IP adresy 195.178.XX.XXX
    [zobrazit celé vlákno samostatně]
    • Od: autoskola.malecky ( ) RE: Znamení o změně směru jízdy
      K uvedené situaci si dovolím nesouhlasit s kolegou, jedná se o znamení o změně směru jízdy, tedy poud v přímém směru jízdy vjíždím z hlavnmí na vedlejší silnici a přitom neměním směr jízdy nedávám znamení o změně směru jízdy, proto že pokračuji v přímém směru, toto znamení dám pokud v tomto uvedeném případě pojedu po hlavní silnici, která mění směr vlevo.

      REAGOVAT
      Vloženo 11. října 2011 (13:46) uživatelem autoskola.malecky ( ) z IP adresy 90.182.XXX.X
      • Od: zdenda6 RE: RE: Znamení o změně směru jízdy
        Souhlasím s Vámi, když jedu rovně neblikám - a jestli má kolega směrovku pro směr rovně tak ať si s ní bliká jak chce.

        REAGOVAT
        Vloženo 18. října 2011 (18:05) uživatelem zdenda6 z IP adresy 88.103.XXX.XXX
      • Od: AUTOŠKOLA Dvůr Králové n.L. ( ) RE: RE: Znamení o změně směru jízdy
        ... souhlasit nemusíte , ale já to tak učím a učit budu :-)

        REAGOVAT
        Vloženo 11. října 2011 (16:36) uživatelem AUTOŠKOLA Dvůr Králové n.L. ( ) z IP adresy 90.183.XX.XXX
        Tento příspěvek vložila Autoškola Neumann, Dvůr Králové nad Labem - http://autoskolaneumann.cz
        • Od: Autoškola.Malecky ( ) RE: RE: RE: Znamení o změně směru jízdy
          to je samozřejmě věc názoru a vaše právo i odpovědnost jako provozovatele

          REAGOVAT
          Vloženo 12. října 2011 (07:39) uživatelem Autoškola.Malecky ( ) z IP adresy 90.182.XXX.X
    • Od: AUTOŠKOLA Dvůr Králové n.L. ( ) RE: Znamení o změně směru jízdy
      ANO , změna směru jízdy . . pro upozornění ostatním účastníkům silničního provozu a pro urychlení srozumitelnosti menévru s vozidlem určitě ANO !

      REAGOVAT
      Vloženo 11. října 2011 (09:06) uživatelem AUTOŠKOLA Dvůr Králové n.L. ( ) z IP adresy 90.183.XX.XXX
      Tento příspěvek vložila Autoškola Neumann, Dvůr Králové nad Labem - http://autoskolaneumann.cz
 
  • Od: Petr Zastavení / stání / zaparkování před parkovacím stáním
    Dobrý den,

    rád bych přidal další dotaz z oblasti možnosti zastavení vozidla.

    Situace: dostatečně široká jednosměrná ulice, po pravé straně zákaz zastavení, na levé straně tlustá přerušovaná čára a za ní vyznačená vyhrazená parkovací místa kolmo k silnici (navíc chráněná sklápěcími zábranami), to celé v délce cca. 20 metrů.

    Je možné před těmito zábranami bez obav dočasně zastavit? S tím, že kdyby někdo zrovna chtěl vjíždět na zablokované parkovací místo nebo z něho vyjíždět, ihned bych mu přístup uvolnil? Řidič tedy stále ve vozidle, případně opodál.

    Předem děkuji za odpověď.

    REAGOVAT
    Vloženo 18. října 2011 (22:20) uživatelem Petr z IP adresy 94.113.XX.X
    [zobrazit celé vlákno samostatně]
    • Od: autoškola.malecký ( ) RE: Zastavení / stání / zaparkování před parkovacím stáním
      dobrý den, ta přerušovaná čára je zřejmě žluté barvy, je to dopravní značka vodorovná "zákaz stání", z toho je zřejmé, že řidič může zsatavit na dobu nezbytně nutnou k nastoupení, nebo vystoupení osob, nebo naložení, nebo vyložení věcí.

      REAGOVAT
      Vloženo 19. října 2011 (07:49) uživatelem autoškola.malecký ( ) z IP adresy 90.182.XXX.X
      • Od: Petr RE: RE: Zastavení / stání / zaparkování před parkovacím stáním
        Děkuji za reakci, ale ta tlustá přerušovaná čára je bílá - stejná jako např. odděluje připojovací pruh na dálnici. Předpokládám, že v tomto případě nemá zláštní význam, spíše naznačuje linii silnice, za kterou jsou teprve jednotlivá parkovací stání.

        REAGOVAT
        Vloženo 19. října 2011 (09:22) uživatelem Petr z IP adresy 94.113.XX.X
        • Od: Autoškola.Malecký ( ) RE: RE: RE: Zastavení / stání / zaparkování před parkovacím stáním
          Tak v tomto případě máte pravdu, vyznačuje vozovku, je to v podstatě vodící čára, která je v zákoně provedená jako plná čára s číslem dopravní značky "V4" a za ní jsou pak parkovací místa, jak jste uvedl, pokud zde zastavíte s vozidlem, budete ve vozidle a případně popojedete abyste nebránil ve vjetí nebo vyjetí z parkovacíhio místa neměl by být problém.

          REAGOVAT
          Vloženo 19. října 2011 (10:26) uživatelem Autoškola.Malecký ( ) z IP adresy 90.182.XXX.X
 
  • Od: Zdena ( ) kategorie vozidel N1
    Dobrý den, obracím se na vás o radu, protože jsem
    byla vždy vychovávaná ve stylu "S poctivostí nejdál dojdeš" a teď jsem proto zažila několik bezesných nocí. Ale k problému: Před týdnem jsme si v bazaru koupili ojeté auto a jako laici jsme neřešili, že je v kategorii N1. Navíc nás v bazaru dost svědomitě přesvědčovali, že to jde v pohodě předělat
    na M1 a nic se neděje. Při přihlšovanání na inspektorátu ale přišla sprcha, protože to předělat u tohoto typu auta nejde /na to jsme se ptali na víc místech/. Problém je v tom, že je auto psané v TP jen pro 4 osoby /přitom je to normální Fanbie/ a nás jezdí občas pět. A tak bych se chtěla zeptat, jestli má někdo zkušenosti, jaký trest, počet bodů a peněz bude stát, jestli dojde zrovna v tom okamžiku k silniční kontrole nebo jestli je policie k takovému případu shovívavější, protože takových aut určitě jezdí spousta. Nejraději bych auto okamžitě prodala, protože budu pořád ve stresu, že není vše podle předpisů, ale všichni z okolí mě ubezpečují, abych to neřešila. Další problém je ten, že u některých supermarketů je vjezd nákladním autům zakázán. Jaký prosím, bude postih, pokud mě tam někdo chytne?

    Předem moc děkuji za odpovědi

    REAGOVAT
    Vloženo 18. října 2011 (07:26) uživatelem Zdena ( ) z IP adresy 89.203.XXX.XX
    [zobrazit celé vlákno samostatně]
    • Od: Autoškola.Malecký ( ) RE: kategorie vozidel N1
      dobrý den, tak v prvním případě se jedná o přestupek podle § 125c) odst. 1 písm. k) zákona o silničním provozu, v blokovém řízení může policista uložit pokutu až do výše 2.000,-Kč, v druhém případě se jedná o nerespektování dopravní nzačky zákaz vjezdu nákladních vozidel a jde o stejný paragraf a stejnou výši pokuty, pokud by to policista oznámil do správního řízení, bude uložena pokuta od 1.500,- do 2.500,-Kč a povinnost nahradit náklady řízení stanovené paušální částkou podle § 79 zákona o přestupcích, ve výši 1.000,-Kč.

      REAGOVAT
      Vloženo 19. října 2011 (07:45) uživatelem Autoškola.Malecký ( ) z IP adresy 90.182.XXX.X
 
  • Od: Kalbaa ( ) Kdo mi poradí
    Hledám autoškolu, která má auto s automatickou převodovkou v Kolíně, Kutné Hoře, Praze a okolí. Kdo mi dá tip???

    REAGOVAT
    Vloženo 14. října 2011 (17:38) uživatelem Kalbaa ( ) z IP adresy 85.160.XXX.XXX
    [zobrazit celé vlákno samostatně]
    • Od: Autoškola.Malecký ( ) RE: Kdo mi poradí
      Výcvik s automatickou předvodovkou provádí autoškola All Plus s.r.o. s provozovnou mimo další v Praze, mobil na majitele Mgr. Kroupu je 776337377

      REAGOVAT
      Vloženo 17. října 2011 (07:48) uživatelem Autoškola.Malecký ( ) z IP adresy 90.182.XXX.X
 
  • Od: anonymous podélně zaparkovaná vozidla - překážka v silničním provozu?
    Dobrý den, pokud pojedu podél řady podélně zaparkovaných vozidel a z opačného směru mě někdo nabourá, nemám-li možnost úhybného manévru a on ano, je to moje vina? A jaké předpisy o tom hovoří? děkuji

    REAGOVAT
    Vloženo 7. října 2011 (17:36) uživatelem anonymous z IP adresy 160.218.XX.XXX
    [zobrazit celé vlákno samostatně]
    • Od: autoškola františek malecký ( ) RE: podélně zaparkovaná vozidla - překážka v silničním provozu?
      Dobrý den toto upravuje zákon o silničním provozu č. 361/2000 Sb., konkrétně si pročtěte ustanovení § 16 a případně § 20 citovaného zákona, včetně komentáře k těmto paragrafům.

      REAGOVAT
      Vloženo 11. října 2011 (14:46) uživatelem autoškola františek malecký ( ) z IP adresy 90.182.XXX.X
      • Od: anonymous RE: RE: podélně zaparkovaná vozidla - překážka v silničním provozu?
        děkuji za odpověď, ale stejně tam nemohu najít, zda souvislou řadu zaparkovaných vozidel (např. 200m) lze ještě považovat za překážku, osobně mi to přijde už jako součást vozovky, tzn, je to jako např. na úzkém mostě - přednost si musejí dávat vzájemně..? (v opačném případě to znamená, že beze svědků je ten jedoucí podél zaparkovaných aut vždy potenciálním viníkem???)

        REAGOVAT
        Vloženo 11. října 2011 (20:31) uživatelem anonymous z IP adresy 160.218.XX.XXX
        • Od: autoškola.malecký ( ) RE: RE: RE: podélně zaparkovaná vozidla - překážka v silničním provozu?
          Mimo jiné, mezi povinnosti řidiče patří i chovat se ukázněně a ohleduplně, neohrožvat zdraví ani majetek své ani ostatních účastníků provozu na pozemních komunikacích.

          REAGOVAT
          Vloženo 14. října 2011 (10:58) uživatelem autoškola.malecký ( ) z IP adresy 90.182.XXX.X
 
  • Od: Leo ( ) Parkování
    Dobrý den,
    měl bych dotaz, kde nebo kým by mi mohla být vyjasněna otázka viz. níže.
    Parkování v jednosměrné ulici.

    Lze parkovat na levé straně jednosměrné ulice opatřené na straně pravé značkou zákazu zastavení ( B28) s následným vyznačením žlutého pruhu ( V 12c ), ( taktéž na pravé straně)? V případě, že je možné parkovat na straně levé v jaké vzdálenosti od onoho žlutého pruhu je parkování povoleno? Z jiného paragrafu vyplívá, že by zde měla býti dodržena 3 m. vzdálenost pro průjezd záchranných a hasičských vozů.
    Děkuji za odpověď.
    Drda

    Dle VYHLÁŠKA č. 30/2001 Sb. Ministerstva dopravy a spojů kterou se provádějí pravidla provozu na pozemních komunikacích a úprava a řízení provozu na pozemních komunikacích v aktuálním znění Datum účinnosti: 31.1.2001 Poslední změny provedeny vyhláškou č. 91/2009 Sb. k 21.4.2009
    v ČÁST DRUHÁ ÚPRAVA PROVOZU NA POZEMNÍCH KOMUNIKACÍCH HLAVA I DOPRAVNÍ ZNAČKY (K § 62 odst. 5 zákona) Díl 1 Svislé dopravní značky paragraf 6 odst 2b.
    Dle výše uvedeného paragrafu
    Lze na levé straně jednosměrné ulice parkovat i na takto označeném místě z pravé strany.

    REAGOVAT
    Vloženo 13. října 2011 (11:08) uživatelem Leo ( ) z IP adresy 89.176.XXX.XXX
    [zobrazit celé vlákno samostatně]
    • Od: Autoškola.Malecký ( ) RE: Parkování
      Dobrý den, u vámi popsané situace je stání na levé straně jednosměrné ulice dovoleno. Při stání musí zůstat jízdní pruh široký nejméně 3m pro každý směr jízdy, v případě jesměrné ulice tedy jízdní pruh široký nejméně 3m.

      REAGOVAT
      Vloženo 14. října 2011 (10:55) uživatelem Autoškola.Malecký ( ) z IP adresy 90.182.XXX.X
 
  • Od: Jindřich Kaňa ( ) Zimní pneumatika
    Dobrý den,
    snažil jsem se prokousat několika zákony a jejich paragrafy, ale na mou otázku jsem odpověď nenašel, proto bych se rád zeptal Vás jak je to dnes se zimními pneumatikami. Vím že jsou povinné od 1.11.2011 a to pokud se na pozemní komunikaci nachází souvislá vrstva sněhu námrazy atd. nebo pokud to lze z povětrnostních podmínek očekávat. Dále jsem také pochopil že na osobním autě do 3,5T má být hloubka dezénu 4mm. Co jsem ale nepochopil je zda tato hloubka dezénu platí na všech pozemních komunikacích (za předpokladu, že je na nich sníh) nebo jen na těch označených značkou. Někde jsem se dočetl že přípustná hloubka dezénu na komunikacích, které nejsou označeny značkou "povinná zimní výbava" je přípustná hloubka asi 1,9mm. Vím, že sami výrobci pneumatik uvádí to, že pokud je dezén menší 4mm ztrácí guma požadované vlastnosti, ale jelikož se chystám na koupi nového vozu nechce se mi investovat do nových pneumatik. V současnosti mám na přední nápravě 6mm a na zadní cca 5mm. a Jelikož nevím jak hodně se guma během zimy "sjede" rád bych věděl co vlastně policisté budou tolerovat.
    Děkuji za reakci.

    REAGOVAT
    Vloženo 13. října 2011 (11:49) uživatelem Jindřich Kaňa ( ) z IP adresy 85.161.XX.XXX
    [zobrazit celé vlákno samostatně]
    • Od: Autoškola.Malecky ( ) RE: Zimní pneumatika
      Dobrý den, zemní pneumatiky mají minimální hloubku drážky dezenu 4mm, z čehožje zřejmé, že tato hodnota se rovná 0 a jakíkoliv hodnota nižší je nevyhovující. K sněhové pokrývce na vozovce bych Vás rád upozornil, že v komentáři v novele platné od 1.8.2011 je uvedenom, že zimnípneumatikyjsou povinné od 1.11. pokud je na pozemní komunikaci souvislá vrstva sněhu, ale pozor k pozemní komunikaci patří i silniční příkop, takžei pokud bude vozovka suchá a souvislá vrstva sněhu bude v silničním příkopu musíte zimní pneumatiky mít na vozidle, toto je podle mě nedostatek v zákoně, ale platí.

      REAGOVAT
      Vloženo 13. října 2011 (13:45) uživatelem Autoškola.Malecky ( ) z IP adresy 90.182.XXX.X
 
  • Od: Pitrs Použití pneumatik
    Hezký den, rád bych se zeptal, zda může být na stejné nápravě použita jedna pneumatika Barum Polaris 2 a na druhé Barum Polaris 3. Někde jsem se dočetl, že stejného dezénu znamená letní-zimní. Maslím si, že by tato kombinace neměla být přípustná. Co vy na to...?
    Děkuji za odpověď.

    REAGOVAT
    Vloženo 10. října 2011 (23:58) uživatelem Pitrs z IP adresy 62.201.XX.XX
    [zobrazit celé vlákno samostatně]
    • Od: Autoskola.Malecky ( ) RE: Použití pneumatik
      K tomu bych si dovolil poznamenat, že "letní, zimní" není dezén, ale typ pneumatiky, na jedné nápravě musí být namontovány pneumatiky stejného typu atd.

      REAGOVAT
      Vloženo 11. října 2011 (13:42) uživatelem Autoskola.Malecky ( ) z IP adresy 90.182.XXX.X
      • Od: pitrs ( ) RE: RE: Použití pneumatik
        Znamená to tedy, že tyto dvě pneumatiky nelze kombinovat na jedné nápravě? Mně totiž v pneuservisu sdělili, že ano. Já osobně bych si to na své auto takto neobul, ale na služebním autě to takto mám a nerad bych měl při silniční kontrole problémy.
        Díky za odpověď.

        REAGOVAT
        Vloženo 11. října 2011 (18:58) uživatelem pitrs ( ) z IP adresy 62.201.XX.XX
 
  • Od: lasta skupina pro řízení s vlekem
    Dobrý den, mám řidičský průkaz skupiny B a C+E potřebuji k řízení vozidla skupiny B s vlekem nad 750kg B+E nebo se na to vztahuje i to co mám tedy C+E, Já myslím,že ano, ale slyšel jsem i opačný názor. dekuji

    REAGOVAT
    Vloženo 9. října 2011 (18:18) uživatelem lasta z IP adresy 192.168.X.XX
    [zobrazit celé vlákno samostatně]
    • Od: AUTOŠKOLA Dvůr Králové n.L. ( ) RE: skupina pro řízení s vlekem
      ANO , skupina C+E Vás opravňuje k řízení i skupin B+E , C1+E .

      REAGOVAT
      Vloženo 9. října 2011 (22:32) uživatelem AUTOŠKOLA Dvůr Králové n.L. ( ) z IP adresy 90.183.XX.XXX
      Tento příspěvek vložila Autoškola Neumann, Dvůr Králové nad Labem - http://autoskolaneumann.cz
      • Od: lasta ( ) RE: RE: skupina pro řízení s vlekem
        Díky, je to smutné, ale holt ne každý policajt na dopravce je věci znalej, tvrdil mi to pravě jeden od nich.

        REAGOVAT
        Vloženo 10. října 2011 (11:02) uživatelem lasta ( ) z IP adresy 77.240.XX.XXX
        • Od: autoškola františek malecký ( ) RE: RE: RE: skupina pro řízení s vlekem
          Máte bohužel pravdu, ale je třeba si uvědomit ten fakt, že to že je někdo policistou není patemnetm na to, že je bezchybný, dále je třeba si uvědomit, že nováčci jsou ve škole jen 6 měsíců a pak je hodí do "vody" a buď poplavou, nebo se utopí, je to smutné ale musí se to naučit na nás řidičích, proto pokud to jen trochu jde buďte k nim tolerantní, ani oni to nemají lehké, tím nechcic říct, že máte platit pokuty za všechno co řeknou, tourčitě ne. I oni by měli mít pochopení a uvědomit si, že velké procento normálních řidičů si openíze musí vydělat a netiskne si je doma.

          REAGOVAT
          Vloženo 11. října 2011 (14:40) uživatelem autoškola františek malecký ( ) z IP adresy 90.182.XXX.X
 
  • Od: radek ( ) Dotaz na kategorie vozidel
    Dobrý den rád bych se zeptal kde najdu označení kategorií vozidel.Děkuji za odpověĎ.

    REAGOVAT
    Vloženo 10. října 2011 (12:13) uživatelem radek ( ) z IP adresy 80.250.XX.XXX
    [zobrazit celé vlákno samostatně]
    • Od: AUTOŠKOLA Dvůr Králové n.L. ( ) RE: Dotaz na kategorie vozidel
      zákon č. 56/2001 Sb., o podmínkách provozu vozidel na pozemních komunikacích, v příloze. Některá upřesnění obsahuje vyhláška č. 341/2002 Sb., o schvalování technické způsobilosti vozidel.

      jinak třeba pro jednoduché hledání :

      http://www.stkkontrol.cz/index.php?nid=4381&lid=CZ&oid=815030

      REAGOVAT
      Vloženo 10. října 2011 (12:35) uživatelem AUTOŠKOLA Dvůr Králové n.L. ( ) z IP adresy 90.183.XX.XXX
      Tento příspěvek vložila Autoškola Neumann, Dvůr Králové nad Labem - http://autoskolaneumann.cz
 
  • Od: ppp ( ) obytná zóna
    Může v obytné zóně parkovat veřejný linkový autobus na vyhrazeném místě? A jaké k tomu potřebuje povolení? Musí s parkováním souhlasit všichni obyvatelé obytné zóny nebo pouze sousedé?

    REAGOVAT
    Vloženo 7. října 2011 (20:00) uživatelem ppp ( ) z IP adresy 95.85.XXX.XX
    [zobrazit celé vlákno samostatně]
    • Od: autoŠkola neumann ( ) RE: obytná zóna
      . . nepotřebuje žádné povolení , stačí mu místo označené jako parkoviště §39 . . a nebo varianta zajištění vyhrazeného místa vyjednat na Odboru Dopravy MÚ (k tomu se asi nemusí vyjadřovat sousedi , to není stavba hlášena na stavební úřad) :-)

      REAGOVAT
      Vloženo 8. října 2011 (08:30) uživatelem autoŠkola neumann ( ) z IP adresy 90.183.XX.XXX
      Tento příspěvek vložila Autoškola Neumann, Dvůr Králové nad Labem - http://autoskolaneumann.cz
 
  • Od: študent nový vodičský preukaz
    dobrý deň, chcem sa len opýtať, či a za akých podmienok si môžem urobiť v čechch vodičský preukaz. Dva a pol roka žijem a študujem a pracuje v čechách, no trvalý pobyt mám stále na slovensku zamestnvatel ma posiela na služobnú cestu do USA a je namám čas ísť na slovesko si urobiť VP, čo potrebujem k tomu, aby som si ho mohla urobiť v čechách?
    každý mi hovorí niečo iné a zákon tiež, na koho sa môžem obrátiť o radu

    REAGOVAT
    Vloženo 6. října 2011 (22:35) uživatelem študent z IP adresy 109.230.XX.XX
    [zobrazit celé vlákno samostatně]
    • Od: AUTOŠKOLA NEUMANN ( ) RE: nový vodičský preukaz
      Při zahájení autoškoly musíte mít v nějakém dokladu prokazujícím totožnost napsánu českou adresu na které pobýváte na území ČR.
      Pro vydání ŘP musíte mít na území ČR pobyt min. 185 dní ../ doložením studia za určitých podmínek vystačí . autoškola kterou si vyberete Vám případně ještě poradí.

      REAGOVAT
      Vloženo 6. října 2011 (23:26) uživatelem AUTOŠKOLA NEUMANN ( ) z IP adresy 90.183.XX.XXX
      Tento příspěvek vložila Autoškola Neumann, Dvůr Králové nad Labem - http://autoskolaneumann.cz
      • Od: študent RE: RE: nový vodičský preukaz
        ano treba mať pobyt v ČR aspoň 185 dní, ale ďalšia časť vyhlášky hovorí, že ak som študent stačí potvrdenie zo školy, obtelefonavala som viacero autoškol, ale žiadna mi nezaručila, že bude akceptovať potvrdenie o návšteve vysokej školy, zdá sa mi, že autoškoly to nechcú rešpektovať, alebo majú zlé skúsenosti,je to dosť zavádúcejúce, každý sa riadi inou vyhláškou

        REAGOVAT
        Vloženo 7. října 2011 (17:44) uživatelem študent z IP adresy 109.230.XX.XX
        • Od: AUTOŠKOLA NEUMANN ( ) RE: RE: RE: nový vodičský preukaz
          splňujete podmínky přijetí k výuce v AŠ , a současně i splňujete podmínky vydání . .Nebude žádný problém . . .pár už takových "studentů" jsem měl . . . nehledě na to , běžte se zeptat na Odbor dopravy v místě "obvyklého" pobytu v ČR , zda jim Vaše doložení pracovními smlouvami atd. stačí . .

          REAGOVAT
          Vloženo 7. října 2011 (17:56) uživatelem AUTOŠKOLA NEUMANN ( ) z IP adresy 90.183.XX.XXX
          Tento příspěvek vložila Autoškola Neumann, Dvůr Králové nad Labem - http://autoskolaneumann.cz
          • Od: študent RE: RE: RE: RE: nový vodičský preukaz
            dakujem za radu, skusim a ak budem ešte potrebovať pomoc alebo radu, znovu sa ozvem

            REAGOVAT
            Vloženo 7. října 2011 (19:02) uživatelem študent z IP adresy 109.230.XX.XX
      • Od: student ( ) RE: RE: nový vodičský preukaz
        dobry den, vacsina autoskol ma odmieta ... ale nakoniec som jednu nasla, podmienky pre zahajenie kruzu splnam, obavam sa vsak vydania ridickeho prukazu - kde najdem presne podmienky a co preto musim spravit aby mi ho vydali na zaklade potvrdenia o navsteve skoly (pripadne mam aj pracovne zmluvy, na ktore som tu pracovala 2 roky spatne)

        REAGOVAT
        Vloženo 7. října 2011 (08:11) uživatelem student ( ) z IP adresy 199.64.XX.XXX
 
  • Od: Mikis Trochu zklamání
    Příspěvek vložený ke konkrétní autoškole - Autoškola DPO, Ostrava - Moravská Ostrava

    Měli by mít někde uvedeno, že uchazeč o Ř.P. se má nejdříve naučit řídit, mít věk maximálně do 25let a pak se teprve přihlásit do autoškoly DPO Ostrava. Já jsem si myslel, že je to opravdu dobrá autoškola. Chtěl bych věřit, že název autoškola je proto, že se tam zájemce učí řídit a ne, že už by vlastně měl všechno umět.

    REAGOVAT
    Vloženo 7. října 2011 (14:54) uživatelem Mikis z IP adresy 212.158.XXX.XXX
    [zobrazit celé vlákno samostatně]
 
  • Od: Giovani ŘP - (cizince)
    Dobrý den,chci se zeptat,když jsem žil v cizině konkrétně v Anglii(tam jsem také získal ŘP)a poté jsem se vrátil do Česka a jezdím zde na ŘP Velké Británie zda ještě potřebuji ŘP vydaný v České republice.

    REAGOVAT
    Vloženo 6. října 2011 (20:18) uživatelem Giovani z IP adresy 90.177.XX.XX
    [zobrazit celé vlákno samostatně]
    • Od: AUTOŠKOLA NEUMANN ( ) RE: ŘP - (cizince)
      Článek 1(2) směrnice 91/439/EEC říká, že oprávnění vydaná v jiném členském státě musí být uznána v hostitelském členském státě. Proto již nemáte povinnost vyměnit si řidičský průkaz, když se zemí obvyklého pobytu stane jiný členský stát, než je ten, ve kterém bylo oprávnění vydáno. . .
      já bych si ho osobně ale stejně vyměnil :-)

      REAGOVAT
      Vloženo 6. října 2011 (23:39) uživatelem AUTOŠKOLA NEUMANN ( ) z IP adresy 90.183.XX.XXX
      Tento příspěvek vložila Autoškola Neumann, Dvůr Králové nad Labem - http://autoskolaneumann.cz


Nalezeno 1754 témat, zobrazena strana 114 z 117



Vložení nového příspěvku:

Pro vložení nového příspěvku do Diskuze prosím klikněte zde.