Logo VŠECHNY-AUTOŠKOLY.cz MENU
 
VŠECHNY-AUTOŠKOLY.cz » poradna / diskuze

Poradna / diskuze 

Návrat zpět do sekce Pro autoškoly


Autoškoly - Poradna

Sekce Poradna v rámci webu VŠECHNY-AUTOSKOŠKOLY.cz slouží pro jakékoliv Vaše dotazy týkající se oblasti autoškol. Na Váš dotaz vložený do diskuze mohou odpovědět provozovatelé českých autoškol nebo ostatní uživatelé těchto stránek. Tato poradna je vhodná zejména pro dotazy z oblasti autoškol, předpisů, pravidel silničního provozu, bodového systému, řidičských oprávnění, řidičských průkazů apod. Máte-li jakýkoliv související dotaz, neváhejte vložit nový příspěvek. Odpověď na Váš dotaz může posloužit i dalším.

Výpis příspěvků v diskuzi:

styl zobrazení: kompletní, tabulkový

vložit nový příspěvek

Nalezeno 1736 témat, zobrazena strana 86 z 116



 
  • Od: Míla Jak silnou motorku mohu řídit s A2?
    Hezký dobrý den,
    přečetl jsem už mno recenzí, ale pořád nemám jasno, jak je to nyní s řidičským oprávněním u motocyklů.
    V 18 letech jsem si dělal řidičák na auto (B) + motorku(tehdy ještě A18 tzn. do 25kw.) A nyní od 19.1.13 jsem se dočetl, že spadám do skupiny A2 tzn. 35kw, jelikož A18 už není. Zajímalo by mne, zda mohu řídit motorku pouze do 35kw (ať už normální, nebo otevřenou), nebo např. motorku která je otevřená na 55kW, ale v TP má 25kW nebo 35kw. Chtěl bych si nějakou pořídit, ale nemám v tom jasno, abych nekoupil něco, na čem nemohu jezdit, děkuji předem za odpověď.

    Pěkný den.

    REAGOVAT
    Vloženo 25. července 2013 (15:17) uživatelem Míla z IP adresy 188.120.XXX.X
    [zobrazit celé vlákno samostatně]
    • Od: Autoškola Novotný ( ) RE: Jak silnou motorku mohu řídit s A2?
      Přesná definice je ,,Motocykl do 35Kw a pokud je utažená, tak maximálně z dvojnásobku !!!"
      To znamená ,že pokud má 70Kw původně , tak ano, ale pokud měla původně 72Kw , tak ne !!!!!!!!
      Jelikož je velké množství motocyklů ve variantě 72Kw,tak jsou dvě možnosti vysvětlení proč to naši nejchytřejší z Ministerstva udělali :
      1) vůbec je nezajímalo množství možností si takovou motorku vybrat (??????)
      2) někdo, kdo z toho bude mít prospěch, někomu našeptával !!!
      Osobně jsem jednu motorku nechával utáhnout a můj názor: jde jen o peníze a papírování!

      REAGOVAT
      Vloženo 26. července 2013 (09:16) uživatelem Autoškola Novotný ( ) z IP adresy 178.17.X.XX
      • Od: míla ( ) RE: RE: Jak silnou motorku mohu řídit s A2?
        Děkuji za odpověď, pokud jsem to dobře pochopil, tak v TP průkazu musí být nejvýše 35kW a motorka nesmí tudíž přesáhnout dvojnásobek tj. 70kW .. např. co jsem koukal tak honda hornet má v TP 25kW ale je otevřená na cca 72kW, tak je jasné, že na ní nemohu jezdit. Policii bude nejspíš zajímat, kolik má motorka napsáno v TP, nikoli na kolik je otevřená?, ale jak se toto řeší, když jde motorka na TP ? Musím u motorky mít škrtící sadu abych neměl problémy?

        Děkuji, s pozdravem a přáním příjemného dne.

        REAGOVAT
        Vloženo 26. července 2013 (11:26) uživatelem míla ( ) z IP adresy 188.120.XXX.X
        • Od: Autoškola Novotný ( ) RE: RE: RE: Jak silnou motorku mohu řídit s A2?
          dobrý den,
          pochopil jste to správně.
          Policii na silnici bude zajímat co je zapsáno v registru vozidel (u Vás 25Kw). Ale pokud by došlo k nehodě, tak je to může zajímat . U Vás by se nejednalo asi o škrtící sadu , ale vrácení zpět na hodnotu zapsanou v TP.

          REAGOVAT
          Vloženo 26. července 2013 (14:54) uživatelem Autoškola Novotný ( ) z IP adresy 178.17.X.XX
    • Od: autoškola neumann dvůr králové ( ) RE: Jak silnou motorku mohu řídit s A2?
      v TP 35 kW

      REAGOVAT
      Vloženo 25. července 2013 (15:32) uživatelem autoškola neumann dvůr králové ( ) z IP adresy 46.13.XXX.XX
 
  • Od: Petr Jirásek ( ) zákaz vjezdu nakl.vozidel(10t),dodat.cedule dopravní obsluze vjezd povolen.
    mužu tento zákaz porušit když jedu do místa bydliště se soupravou o hmotnosti 16t? šechny cesty jsou osazeny zákazovými značkami. Jediné řešení je vrtulník. Kdo povoluje osazení dopr.značek,nebo si je tam může radnice může dát sama?Petr

    REAGOVAT
    Vloženo 20. července 2013 (12:40) uživatelem Petr Jirásek ( ) z IP adresy 90.178.XX.XXX
    [zobrazit celé vlákno samostatně]
 
  • Od: Andrea (ak****va@se****.cz) Řízení auta v Řecku
    Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda mohu řídit na Kosu vypůjčené auto, nebo tam jsou nějaké omezení?? Děkuji Andrea

    REAGOVAT
    Vloženo 18. července 2013 (17:54) uživatelem Andrea (ak****va@se****.cz) z IP adresy 88.146.XXX.XX
    [zobrazit celé vlákno samostatně]
    • Od: autoškola neumann dvur kralove ( ) RE: Řízení auta v Řecku
      Pokud mate ridicsky prukaz tak ano :-)

      rychlostni limity stejne jako u nas , sviceni pouze doporuceno , alkohol 0,5 promile ridic s praxi , jinak 0,2 promile i u motocyklisty.

      REAGOVAT
      Vloženo 18. července 2013 (23:15) uživatelem autoškola neumann dvur kralove ( ) z IP adresy 46.13.XXX.XX
 
  • Od: Spokojená žačka Nejlepší autoškola
    Příspěvek vložený ke konkrétní autoškole - Autoškola Herzán, Havířov - Město

    Skvělá autoškola s profesionálním a lidským přístupem k žákům aneb jak se naučit řídit a zažít při tom spoustu legrace. :-)

    REAGOVAT
    Vloženo 17. července 2013 (13:10) uživatelem Spokojená žačka z IP adresy 82.209.X.XXX
    [zobrazit celé vlákno samostatně]
 
  • Od: lulu vleky
    Dobrý den,mám osobní auto Renault trafic závěs 2000kg.Do auta naložím 900kg + 2000kg do vleku 1450kg+ 550 vlek dostanu se na 4900kg.Musím mít tachograf?nebo platí se nějaký poplatek z dálnice?
    řidčské oprávnění B+E

    REAGOVAT
    Vloženo 27. června 2013 (22:36) uživatelem lulu z IP adresy 37.221.XXX.XXX
    [zobrazit celé vlákno samostatně]
    • Od: Pavel Jeslínek ( ) RE: vleky
      A Němci mají tkzv. skupinu Sprinter a ta je od 2800 kg. AETR.

      REAGOVAT
      Vloženo 16. července 2013 (08:12) uživatelem Pavel Jeslínek ( ) z IP adresy 77.104.XXX.X
      Tento příspěvek vložila Autoškola Jeslínek, Kraslice
    • Od: Pavel Jeslínek ( ) RE: vleky
      Jedna věc. To co zde uvádíte (4900 kg) je na C1+E. Se sk.B nesmíte.

      REAGOVAT
      Vloženo 14. července 2013 (22:29) uživatelem Pavel Jeslínek ( ) z IP adresy 77.104.XXX.X
      Tento příspěvek vložila Autoškola Jeslínek, Kraslice
      • Od: autoškola neumann dvur kralove ( ) RE: RE: vleky
        + pokud je auto na ICO tak zaznamove zarizeni , dalnicni znamka do 3.5 t

        REAGOVAT
        Vloženo 15. července 2013 (21:53) uživatelem autoškola neumann dvur kralove ( ) z IP adresy 90.183.XX.XX
 
  • Od: jirka přednost zprava? - dvě vedlejší komunikace
    Jak funguje tato křižovatka ?
    Zde si ji můžete prohlédnout v Google STRET: http://goo.gl/maps/osfzP

    Jedná se mi hlavně o situaci, když pojedu z hlavní silnice směrem na Strážek(rovně). Musím dát přednost vozidlům zprava od Bobrová ? Děkuji za někoho kdo si křižovatku prohlédne a napíše mi odpověd.
    PS: Když pojedu od Strážku na hlavní, tak ti od Bobrové mi dávají přednost, mám pravdu ?

    REAGOVAT
    Vloženo 13. července 2013 (11:40) uživatelem jirka z IP adresy 188.134.XXX.X
    [zobrazit celé vlákno samostatně]
    • Od: autoškola neumann dvur kralove ( ) RE: přednost zprava? - dvě vedlejší komunikace
      Zkuste vlozit spravny odkaz , nelze otevrit . .

      REAGOVAT
      Vloženo 13. července 2013 (12:13) uživatelem autoškola neumann dvur kralove ( ) z IP adresy 90.183.XX.XXX
      • Od: jirka RE: RE: přednost zprava? - dvě vedlejší komunikace
        http://goo.gl/maps/osfzP

        Tento odkaz funguje.
        Jinak děkuji Autoškole Jeslínek za odpověď.

        REAGOVAT
        Vloženo 14. července 2013 (10:11) uživatelem jirka z IP adresy 188.134.XXX.X
    • Od: Pavel Jeslínek ( ) RE: přednost zprava? - dvě vedlejší komunikace
      Po prohlédnutí mapy to je v celku jasné. Křižovatka je docela blbě značená, ale máte pravdu. Dáte přednost zprava. Když se ale podíváme na tu komunikaci zprava, mají tam Dej přednost v jízdě. Takže, dáváte jim sice přednost zprava, ale oni na základě dopr.značky, dávají přednost Vám. Takhle jsem to z té mapy pochopil. Pokud si oba dávají přednost, tak je to pořád lepší, než kdyby to bylo naopak. Maximálně si poťukají na čelo. Zkrátka, dávejte si tam pozor a nejlepší by bylo se pokusit dát podnět na MěÚ na odbor silničního hospodářství, aby s tím něco udělali.

      REAGOVAT
      Vloženo 13. července 2013 (16:16) uživatelem Pavel Jeslínek ( ) z IP adresy 77.104.XXX.X
      Tento příspěvek vložila Autoškola Jeslínek, Kraslice
 
  • Od: muž Ceník B+E ?
    Příspěvek vložený ke konkrétní autoškole - Autoškola Tras, Zlín

    Dobrý den,
    chtěl bych se zeptat na cenik řidičské skup. B+E kolik u Vás stojí? Řidičský průkaz skup. B už mám.

    REAGOVAT
    Vloženo 9. července 2013 (23:11) uživatelem muž z IP adresy 93.99.XX.X
    [zobrazit celé vlákno samostatně]
 
  • Od: Ing. František Stránský ( ) "KOLEGA" AS
    Příspěvek vložený ke konkrétní autoškole - Autoškola Šiborová, Soběslav

    reakce k vyjadreni p. Honzy:

    jako ucitel s Vami souhlsim, pokud jde o /vytku/ Vaseho ucitele, "vozidlo AS JE normalni vozidlo v provozu", my, nase AS jezdi normalne, v obci do 50, mimo cca 70 - 80 km/h, a na dalnici cca 120, ..., bohuzel nekeri /takzvane setri, limit na "zaka", no a to se pak POZNA, jezdi cca 30 prez mesto,..., a vysledek zname, -:DD, hodne km a at se dari, JOO, a asi svoji byvalou AS /NE/ DO porucujte...., zatim
    AS Petra, Stransky-:)

    REAGOVAT
    Vloženo 8. července 2013 (00:14) uživatelem Ing. František Stránský ( ) z IP adresy 88.102.XX.XX
    [zobrazit celé vlákno samostatně]
 
  • Od: Ruzen Csokova ( ) PREPRAVA DETI
    JEDEME NA DOVOLENOU DO CHORVATSKA MAM 3 DETI 5 6 A 8 LET MUZE OSMILETE DITE SEDET VEDLE RIDICE KDYZ MERI 135CM A VAZI 30 KG

    REAGOVAT
    Vloženo 4. července 2013 (12:36) uživatelem Ruzen Csokova ( ) z IP adresy 85.70.XXX.XXX
    [zobrazit celé vlákno samostatně]
    • Od: autoškola neumann dvůr králové ( ) RE: PREPRAVA DETI
      pokud bude v zádržném systému tak ano .. . .

      (150 cm a 36 kg může být bez )

      REAGOVAT
      Vloženo 5. července 2013 (08:47) uživatelem autoškola neumann dvůr králové ( ) z IP adresy 46.13.XXX.XX
 
  • Od: milan ( ) Psychotesty pro řidiče
    Dobrý den.V utery jdu dělat
    Psychotesty pro řidiče na skupinu C,CE v Olomouci a nevím co mě tam čeká,nejsou nějaké testy online co tam budu na mrknutí?Zatím mám skupinu B.Prosím o odkaz pokud znáte co tam bude

    REAGOVAT
    Vloženo 13. října 2012 (14:59) uživatelem milan ( ) z IP adresy 194.228.XX.XXX
    [zobrazit celé vlákno samostatně]
    • Od: Tom (to*****raz@ce*****.cz) RE: Psychotesty pro řidiče
      Můžu doporučit Mgr. Petru Meisnerovou, web http://www.psychotesty-praha.cz. Stojí 2000,- Kč a když je neuděláte, máte je zdarma.

      REAGOVAT
      Vloženo 2. července 2013 (00:11) uživatelem Tom (to*****raz@ce*****.cz) z IP adresy 90.179.X.XXX
    • Od: autoškola neumann dvur kralove ( ) RE: Psychotesty pro řidiče
      Dobry den , nemusite se obavat zadnych zaludnosti . Vetsinou reakcni test , test inteligence (doplnovani prazdnych policek atd.), vseobecny rozhled znalosti . Zadne testy online nejsou :-)

      REAGOVAT
      Vloženo 13. října 2012 (18:54) uživatelem autoškola neumann dvur kralove ( ) z IP adresy 46.13.XXX.XX
      Tento příspěvek vložila Autoškola Neumann, Dvůr Králové nad Labem - http://autoskolaneumann.cz
 
  • Od: shv psychotesty
    dobry den budu zadat o navraceni řp a vim o psychotestech kde se provadeji jsou soucasti autoškoli či je to samostatny ukon ....dekuji

    REAGOVAT
    Vloženo 27. června 2013 (18:38) uživatelem shv z IP adresy 178.23.XXX.X
    [zobrazit celé vlákno samostatně]
    • Od: autoškola neumann dvur kralove ( ) RE: psychotesty
      Nejsou soucasti autoskoly , budete delat zkousku "OZ" testy , jizdy . a mezitim nebo potom nezavisle na zkouskach prokonate u akreditovanoho psychologa psychotesty.

      REAGOVAT
      Vloženo 27. června 2013 (19:55) uživatelem autoškola neumann dvur kralove ( ) z IP adresy 89.24.XX.X
      • Od: shv ( ) RE: RE: psychotesty
        to je jedno u ktereho psychologa?

        REAGOVAT
        Vloženo 28. června 2013 (14:44) uživatelem shv ( ) z IP adresy 178.23.XXX.X
        • Od: autoškola neumann dvůr králové ( ) RE: RE: RE: psychotesty
          Akreditovaný dopravní psycholog . .

          REAGOVAT
          Vloženo 28. června 2013 (15:03) uživatelem autoškola neumann dvůr králové ( ) z IP adresy 46.13.XXX.XX
 
  • Od: oprama ( ) POMOOOOC
    Dobrý den chtěl bych se zeptat. Přišel jsem o řidičák na 3 roky a po polovině mi odpustily trest mám už i soudní rozhodnutí. a ted nevím jestli si shánět autoškolu nebo stačí jen testy.. Předem děkuji za odpověď

    REAGOVAT
    Vloženo 25. června 2013 (21:33) uživatelem oprama ( ) z IP adresy 89.102.XXX.XXX
    [zobrazit celé vlákno samostatně]
    • Od: ondřej horázný ( ) RE: POMOOOOC
      Musíte přezkoušení v autoškole. A od 1.7.2013 budete potřebovat navíc i psychotesty.

      REAGOVAT
      Vloženo 25. června 2013 (23:51) uživatelem ondřej horázný ( ) z IP adresy 78.80.X.XXX
      • Od: oprama ( ) RE: RE: POMOOOOC
        a prosím vás víte kolik asi tak přibližně to přezkoušení stojí? děkuji

        REAGOVAT
        Vloženo 26. června 2013 (12:50) uživatelem oprama ( ) z IP adresy 89.102.XXX.XXX
        • Od: autoškola neumann dvur kralove ( ) RE: RE: RE: POMOOOOC
          Podle skupin ktere mate , pokud jen auto tak kolem 1500,-

          REAGOVAT
          Vloženo 26. června 2013 (22:31) uživatelem autoškola neumann dvur kralove ( ) z IP adresy 90.183.XX.XX
    • Od: autoškola neumann dvur kralove ( ) RE: POMOOOOC
      Prostrednictvim autoskoly musite absolvovat zkousku OZ odborna zpusobilost , neboli zaverecne zkousky ze vseho na co mate ridicky prukaz a na co chcete zpet , testy + jizdy .

      REAGOVAT
      Vloženo 25. června 2013 (23:51) uživatelem autoškola neumann dvur kralove ( ) z IP adresy 90.183.XX.XXX
 
  • Od: poštolka jízdy navíc
    Dobrý den, neprošla jsem při zkoušce z jízdy. Chtěla bych se zeptat, zda je možné dokoupit samostatnou jízdu u jiné autoškoly, než jsem dělala jízdy i zkoušku, aniž bych musela přestoupit. Jen si odjet jednu, dvě jízdy v jiné autoškole a pak závěrečky dělat v té samé. Děkuji

    REAGOVAT
    Vloženo 10. června 2013 (18:44) uživatelem poštolka z IP adresy 84.16.XXX.XXX
    [zobrazit celé vlákno samostatně]
    • Od: Pavel Jeslínek ( ) RE: jízdy navíc
      Legálně to nejde.

      REAGOVAT
      Vloženo 10. června 2013 (19:02) uživatelem Pavel Jeslínek ( ) z IP adresy 77.104.XXX.X
      Tento příspěvek vložila Autoškola Jeslínek, Kraslice
      • Od: poštolka RE: RE: jízdy navíc
        Takže bych musela přestoupit k jiné autoškole, dokoupit si několik jízd a pak s ní dělat znovu závěrečné zkoušky??

        REAGOVAT
        Vloženo 10. června 2013 (19:05) uživatelem poštolka z IP adresy 84.16.XXX.XXX
        • Od: Ing. František Stránský ( ) RE: RE: RE: jízdy navíc
          neni pravda, jizdy si muzete objednat a zajezdit "kde chcete"-:)))), muzete u treba 10 AS, proc NE, ale de o Vase penize-:),
          a pak si vyberte TU nejserioznejsi a tam TO dodelejte-:)
          "AS" si s tim poradi, /pochopitelne si Vas nahlasi,
          zaeviduji, atd, ale bohuzel za vse se plati, takze muzete co chcete, ale uvazujte, ptejte se a at se
          dari
          Stransky, AS Petra

          REAGOVAT
          Vloženo 24. června 2013 (23:04) uživatelem Ing. František Stránský ( ) z IP adresy 88.102.XX.XX
          • Od: Ondřej Bartoš ( ) RE: RE: RE: RE: jízdy navíc
            Někdy nad Vašimi názory a výklady zákona zůstává rozum stát.

            REAGOVAT
            Vloženo 25. června 2013 (18:33) uživatelem Ondřej Bartoš ( ) z IP adresy 90.180.XXX.XX
            Tento příspěvek vložila Autoškola Bartoš, Ústí nad Orlicí - http://www.autoskolabartos.cz
      • Od: poštolka RE: RE: jízdy navíc
        Takže bych musela přestoupit k jiné autoškole, dokoupit si několik jízd a pak s ní dělat znovu závěrečné zkoušky??

        REAGOVAT
        Vloženo 10. června 2013 (19:09) uživatelem poštolka z IP adresy 84.16.XXX.XXX
        • Od: Pavel Jeslínek ( ) RE: RE: RE: jízdy navíc
          Ano.

          REAGOVAT
          Vloženo 11. června 2013 (19:09) uživatelem Pavel Jeslínek ( ) z IP adresy 77.104.XXX.X
          Tento příspěvek vložila Autoškola Jeslínek, Kraslice
      • Od: poštolka ( ) RE: RE: jízdy navíc
        Takže bych musela přestoupit k jiné autoškole, dokoupit si několik jízd a pak s ní dělat znovu závěrečné zkoušky??

        REAGOVAT
        Vloženo 10. června 2013 (19:05) uživatelem poštolka ( ) z IP adresy 84.16.XXX.XXX
        • Od: autoškola neumann dvur kralove ( ) RE: RE: RE: jízdy navíc
          Ano , presne jak pisete - prestup do jine autoskoly . Nejdriv se rozhodnete pro tu vasi dalsi autoskolu a dohodnete s ni postup.

          REAGOVAT
          Vloženo 10. června 2013 (19:56) uživatelem autoškola neumann dvur kralove ( ) z IP adresy 90.183.XX.XXX
 
  • Od: Dušan Vítek ( ) Podélná čára souvislá (vyhl. 30/2001)
    §18a ji zmiňuje výhradně mezi protisměrnými pruhy. Může však být i mezi souběžnými pruhy jako v §18d!!!
    Je určeno, že V1a lze přejíždět pří objíždění a při odbočování na místo ležící mimo poz. komunikaci. Potud je vše OK.

    Další popis, umožňující její přejíždění i při vjíždění (předpokládám že v 99% případů kolmém) z míst ležících mimo poz. komunikaci je již zbytečný, matoucí, vadný. Vyvolává totiž nežádoucí konsekvence.

    Z těchto míst, stejně jako např. z vedlejší silnice k takovéto čáře najíždím kolmo, či téměř kolmo. Pro mne to tedy není PODÉLNÁ čára (ani žádná jiná vodorovná dopravní značka) a mohu ji přejet i bez onoho nadbytečného popisu v druhé části §18, odst.a.

    Patrně lze namítnout, že kolmý (či téměř kolmý) nájezd z jiné (třeba vedlejší, třeba nerozlišené)komunikace ke komunikaci v tomto místě opatřené podélnou čarou plnou by se neměl vyskytovat (měla by přejít v přerušovanou). Asi neměl. Ale vyskytuje a poměrně často.

    Dle mne to ale vůbec nevadí. Poněvadž přijíždím k čáře (kolmo) která tedy pro mne není dopravní značkou!!

    REAGOVAT
    Vloženo 17. června 2013 (12:12) uživatelem Dušan Vítek ( ) z IP adresy 94.113.XXX.XX
    [zobrazit celé vlákno samostatně]
    • Od: Pavel Jeslínek ( ) RE: Podélná čára souvislá (vyhl. 30/2001)
      A v čem máte konkrétní problém? Neumíte správně přejíždět plnou čáru souvislou, nebo Vám je popis v zákonu nesrozumitelný? Většina jde totiž vysvětlit jednoduše.

      REAGOVAT
      Vloženo 23. června 2013 (20:26) uživatelem Pavel Jeslínek ( ) z IP adresy 77.104.XXX.X
      Tento příspěvek vložila Autoškola Jeslínek, Kraslice
      • Od: dušan vítek ( ) RE: RE: Podélná čára souvislá (vyhl. 30/2001)
        Konkrétní problém mám buď já, že můj text je nesrozumitelný, nebo ....
        Zkusím to tedy jinak.
        V 1a se jmenuje PODÉLNÁ čára souvislá. Jak ji poznám? No přece tak, že jedu podél ní. (Na rozdíl od PŘÍČNÝCH čar, ke kterým přijedu kolmo.)
        Pro tuto chvíli se omezím na dotaz: popsal jsem správně dopr. zn. V 1a?

        REAGOVAT
        Vloženo 23. června 2013 (21:01) uživatelem dušan vítek ( ) z IP adresy 94.113.XXX.XX
        • Od: Pavel Jeslínek ( ) RE: RE: RE: Podélná čára souvislá (vyhl. 30/2001)
          Řekl bych to jednoduše. Podélná čára souvislá je ve směru jízních pruhů. Příčná čára je ta, která je napříč jízdnímu pruhu.
          Co se týče dopravní značky V1a, je podle mne v zákonu popsánä srozumitelně.

          REAGOVAT
          Vloženo 23. června 2013 (21:34) uživatelem Pavel Jeslínek ( ) z IP adresy 77.104.XXX.X
          Tento příspěvek vložila Autoškola Jeslínek, Kraslice
          • Od: dušan vítek ( ) RE: RE: RE: RE: Podélná čára souvislá (vyhl. 30/2001)
            To co jste řekl (ve směru jízdních pruhů) je (mně) srozumitelné. Pohybuji-li se v těchto jízdních pruzích (tedy podél této značky) vím co mám dělat.

            Já však pochybuji, že přijedu-li (po jiné, třeba asfaltové silnici) kolmo k této čáře (k takto pomalované vozovce), nejedná se (pro mne) o V 1a. Pochopitelně ani V 5.

            REAGOVAT
            Vloženo 23. června 2013 (23:18) uživatelem dušan vítek ( ) z IP adresy 94.113.XXX.XX
            • Od: Pavel Jeslínek ( ) RE: RE: RE: RE: RE: Podélná čára souvislá (vyhl. 30/2001)
              Děláte věci zbytečně složitějšími, než jsou. Neřešíte vztah mezi vedlejší a hlavní. Napište na ministerstvo dopravy.

              REAGOVAT
              Vloženo 24. června 2013 (12:16) uživatelem Pavel Jeslínek ( ) z IP adresy 77.104.XXX.X
              Tento příspěvek vložila Autoškola Jeslínek, Kraslice
              • Od: dušan vítek ( ) RE: RE: RE: RE: RE: RE: Podélná čára souvislá (vyhl. 30/2001)
                Neřeším vztah mezi hlavní a vedlejší, poněvadž s tím problematika toho, co je (resp. jedině kdy je) nějaká čára dopr. značkou V1a naprosto nesouvisí.

                V reálu, na skutečných komunikacích (v ČR) jsou stovky míst rozlišených či nerozlišených dopravními značkami, kde přijedete kolmo k plné čáře, která pro toho, kdo podél ní jede je dopravní značkou. Ale pro mne NE (Vašimi slovy - není ve směru mého jízdního pruhu).

                Proč se o tom rozepisuji? Poněvadž jestli tento můj výklad je správný (když už je logický), pak se ve vlastním silničním provozu nic neděje. Jen jedno ustanovení je nadbytečné.

                REAGOVAT
                Vloženo 24. června 2013 (15:46) uživatelem dušan vítek ( ) z IP adresy 94.113.XXX.XX
                • Od: Pavel Jeslínek ( ) RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Podélná čára souvislá (vyhl. 30/2001)
                  Jak jsem napsal. Dejte dotaz na ministerstvo dopravy ČR. Tam jsou fundovaní odborníci a ne obyčejní učitelé autoškol, kteří musí prokázat znalosti ze zákonů, aby mohli toto povolání vykonávat. Omlouvám se, že nejsem dostatečně vzdělán a předpokládám, že vy určitě jste. Tímto považuji naši debatu za ukončenou.
                  Přeji pěkný den, Jeslínek.

                  REAGOVAT
                  Vloženo 24. června 2013 (19:48) uživatelem Pavel Jeslínek ( ) z IP adresy 77.104.XXX.X
                  Tento příspěvek vložila Autoškola Jeslínek, Kraslice
                  • Od: dušan vítek ( ) RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Podélná čára souvislá (vyhl. 30/2001)
                    Ne, ne pane Jeslínku. Mé vzdělání stran např. Vyhl. 30/2001 je sotva průměrné. Vaše jízlivost není na místě. Já právě zde zkouším najít pomoc od lidí kvalifikovaných, vzdělaných, prostě učitelů autoškol.
                    Domníval jsem se, že od učitelů mohu očekávat objasnění, jak se mám chovat po příjezdu ke kolmé plné čáře nacházející se na křižující komunikaci. Že se nejedná o V1a jste v podstatě potvrdil svou definicí jejího umístění. Neoznačil jste tuto čáru ani za jinou vodorovnou dopr. značku.
                    I když jste to nevyslovil, tak jste tím vlastně potvrdil, že se nejedná (ze směru mého příjezdu) o ŽÁDNOU DOPRAVNÍ ZNAČKU.
                    Každopádně chápu, že na tomto webu patrně dále nepokročím (jiní učitelé sem patrně nechodí) a zařídím se dle Vaší rady a obrátím se na min. dopr.
                    Děkuji za Váš čas.

                    REAGOVAT
                    Vloženo 24. června 2013 (20:54) uživatelem dušan vítek ( ) z IP adresy 94.113.XXX.XX
                    • Od: Pavel Jeslínek ( ) RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Podélná čára souvislá (vyhl. 30/2001)
                      To je v pořádku. Já s tím nemám vůbec žádný problém. To, že nikdo jiný na to nereagoval, kromě mne, znamená, že se nikdo nechce do této Vaší debaty zapojit. Je to asi tím, že Vámi podávaná připomínka je pro běžné uživatele nesrozumitelná. Já vím, jak to myslíte, ale abych Vám to mohl vysvětlit, tak bych Vám musel udělat výklad s nákresem. A to chce osobní kontakt. Písemně něco dlouhosáhle vysvětlovat nemá cenu. Můj názor je takový, že si to špatně vysvětlujete a tím pádem to řešíte příliš složitě.
                      Pokud přijíždíte k jiné komunikaci kolmo a musíte přejet vodící čáru či plnou čáru souvislou, tak si uvědomte, že ty čáry patří k té druhé komunikaci a tak se k nim musíte i chovat. Přejíždíte-li přerušovanou vodící čáru, tak to není příčná čára souvislá. Přejíždíte-li plnou vodící čáru, tak jdete z účelové komunikace nebo z místa ležícího mimo pozemní komunikaci. Pokud je to křižovatka a uprostřed je plná čára souvislá, tak ji nesmíte přejíždět. Rozhodně si nejde myslet, že můj jízdní pruh pokračuje někde naproti v komunikaci, která je kolmo k té, po které přijíždíte.
                      Ale jak jsem psal, pište na MDČR.

                      REAGOVAT
                      Vloženo 24. června 2013 (21:23) uživatelem Pavel Jeslínek ( ) z IP adresy 77.104.XXX.X
                      Tento příspěvek vložila Autoškola Jeslínek, Kraslice
        • Od: Pavel Jeslínek ( ) RE: RE: RE: Podélná čára souvislá (vyhl. 30/2001)
          A ještě jedna věc. Pokud by se Vám to, co jsem napsal, nezdálo srozumitelné, napište tento konkrétní dotaz na ministerstvo dopravy ČR.

          REAGOVAT
          Vloženo 23. června 2013 (21:36) uživatelem Pavel Jeslínek ( ) z IP adresy 77.104.XXX.X
          Tento příspěvek vložila Autoškola Jeslínek, Kraslice
 
  • Od: Jana závěrečné zkoušky
    dobrý den, jak může udělat autoškolu člověk, který má poruchu čtení? Normálně se to zvládá, ale tréma hraje velikou roli, nezvládá napsat testy, přestože doma v klidu je dělá i na plný počet. Jezdí velice dobře a veškeré situace silničního provozu také zvládá bez problémů.
    děkuji za radu

    REAGOVAT
    Vloženo 19. června 2013 (08:20) uživatelem Jana z IP adresy 217.75.XXX.XXX
    [zobrazit celé vlákno samostatně]
    • Od: autoškola neumann dvur kralove ( ) RE: závěrečné zkoušky
      Lekarskym potvrzenim "dislektik" ma pri testech o 30 min. vice casu .

      REAGOVAT
      Vloženo 19. června 2013 (18:50) uživatelem autoškola neumann dvur kralove ( ) z IP adresy 46.13.XXX.XX
      • Od: HHHH RE: RE: závěrečné zkoušky
        ,,dislektik"?? OMG...

        REAGOVAT
        Vloženo 24. června 2013 (19:42) uživatelem HHHH z IP adresy 93.187.XXX.XXX
    • Od: Pavel Jeslínek ( ) RE: závěrečné zkoušky
      A pokud má i trochu problémy s PC, je možné test vytisknout na papír.

      REAGOVAT
      Vloženo 23. června 2013 (20:16) uživatelem Pavel Jeslínek ( ) z IP adresy 77.104.XXX.X
      Tento příspěvek vložila Autoškola Jeslínek, Kraslice


Nalezeno 1736 témat, zobrazena strana 86 z 116



Vložení nového příspěvku:

Pro vložení nového příspěvku do Diskuze prosím klikněte zde.