Logo VŠECHNY-AUTOŠKOLY.cz MENU
 
VŠECHNY-AUTOŠKOLY.cz » poradna / diskuze

Poradna / diskuze 

Návrat zpět do sekce Pro autoškoly


Autoškoly - Poradna

Sekce Poradna v rámci webu VŠECHNY-AUTOSKOŠKOLY.cz slouží pro jakékoliv Vaše dotazy týkající se oblasti autoškol. Na Váš dotaz vložený do diskuze mohou odpovědět provozovatelé českých autoškol nebo ostatní uživatelé těchto stránek. Tato poradna je vhodná zejména pro dotazy z oblasti autoškol, předpisů, pravidel silničního provozu, bodového systému, řidičských oprávnění, řidičských průkazů apod. Máte-li jakýkoliv související dotaz, neváhejte vložit nový příspěvek. Odpověď na Váš dotaz může posloužit i dalším.

Výpis příspěvků v diskuzi:

styl zobrazení: kompletní, tabulkový

vložit nový příspěvek

Nalezeno 1736 témat, zobrazena strana 77 z 116



 
  • Od: besniak řidičák
    Dobrý deň, mam na Vás prosbu o radu.Som slovenka žijúca už dlho v ČR a však trvalý pobyt som si vybavila až teraz pred dvoma týždňami.Ako dlho musím čakať, aby som mohla nastúpiť do autoškoli.Ide to hneď, alebo naozaj musím čakať pol roka od platnosti trvalého pobytu.ďakujem za rady

    REAGOVAT
    Vloženo 8. dubna 2014 (18:38) uživatelem besniak z IP adresy 178.255.XXX.XX
    [zobrazit celé vlákno samostatně]
    • Od: autoškola neumann dvůr králové ( ) RE: řidičák
      nastoupit můžete hned , a buď po 185 dnech nebo můžete doložit délku pobytu případnou pracovní smlouvou apd. , v autoškole Vám určite poradí . .

      REAGOVAT
      Vloženo 8. dubna 2014 (19:48) uživatelem autoškola neumann dvůr králové ( ) z IP adresy 46.13.XXX.XX
 
  • Od: Pavl ( ) řidičský průkaz
    dobrý den prosím o radu před rokem jsem absolvoval autoškolu skupiny B testy jsem zvládl ale jízdu ne. Na opravnou zkousku jsem dosud nesel. tak to znamená celou znova nebo jak to je? dekuji

    REAGOVAT
    Vloženo 8. dubna 2014 (11:06) uživatelem Pavl ( ) z IP adresy 109.108.XXX.XXX
    [zobrazit celé vlákno samostatně]
    • Od: autoskola neumann dvur kralove ( ) RE: řidičský průkaz
      Ano , novy vycvik , protoze 6 mesicu od prvni neuspesne zkousky musite prospet .

      REAGOVAT
      Vloženo 8. dubna 2014 (16:00) uživatelem autoskola neumann dvur kralove ( ) z IP adresy 90.183.XX.XXX
 
  • Od: Pepík typ ŘP
    Dobrý den, mám jednoduchý dotaz. Na ŘP mám označení B ale já bych potřeboval řídit Ford transit, vepředu jsou 3 místa a vzadu žádné, je to přepravní auto(vozí se obědy ve várnicích), je možné to s B řídit když i na řidičáku je podskupina B1 kde je namalovaný jakýsi transit ale já na to nemám oprávnění? Díííky za odpověď, snad sem to napsal srozumitelně.

    REAGOVAT
    Vloženo 7. dubna 2014 (17:28) uživatelem Pepík z IP adresy 46.23.XX.X
    [zobrazit celé vlákno samostatně]
    • Od: autoskola neumann dvur kralove ( ) RE: typ ŘP
      Muzete , do 3.5 t a to se tam urcite s transitem vejdete .

      REAGOVAT
      Vloženo 7. dubna 2014 (17:41) uživatelem autoskola neumann dvur kralove ( ) z IP adresy 90.183.XX.XXX
      • Od: pepík ( ) RE: RE: typ ŘP
        děkuju moc, hodně mě to pomůže.Díky.

        REAGOVAT
        Vloženo 7. dubna 2014 (17:56) uživatelem pepík ( ) z IP adresy 46.23.XX.X
 
  • Od: Ar (ja*****zim@se****.cz) Obytná zóna
    Zdravím, a zdvořile bych požádal o radu.
    Je Obytná (resp. Pěší) zóna pozemní komunikací nebo, podobně jako třeba parkoviště, místo ležící mimo vozovku? Jde mi o to, zda řidič jedoucí po běžné komunikaci křižující OZ je povinen dávat přednost zprava či nikoliv...
    Jak jsem tak z reakcí pochopil, tak ve věci nemá jasno ani PČR.
    Děkuji, Ar

    REAGOVAT
    Vloženo 5. dubna 2014 (06:20) uživatelem Ar (ja*****zim@se****.cz) z IP adresy 88.101.XX.XX
    [zobrazit celé vlákno samostatně]
    • Od: svatomír ( ) RE: Obytná zóna
      Ano, Je to tak jak píšete.

      konkrétně § 23 Vjíždění na pozemní komunikaci

      (1) Při vjíždění z místa ležícího mimo pozemní komunikaci na pozemní komunikaci musí dát řidič přednost v jízdě vozidlům nebo jezdcům na zvířatech jedoucím po pozemní komunikaci nebo organizovanému útvaru chodců nebo průvodcům hnaných zvířat se zvířaty jdoucím po pozemní komunikaci. To platí i při vjíždění z účelové pozemní komunikace nebo ze stezky pro cyklisty nebo z obytné nebo pěší zóny na jinou pozemní komunikaci.

      Raději buďte ale ve střehu, ne každý ten zákon čte. A někteří se opravdu mylně domnívají, že jedou zprava na neoznačenou křižovatku.

      REAGOVAT
      Vloženo 5. dubna 2014 (07:34) uživatelem svatomír ( ) z IP adresy 94.229.XX.XX
      • Od: ar (ja*****zim@se****.cz) RE: RE: Obytná zóna
        Tedy to byla rychlost... Děkuji moc.
        On z toho vyplývá ale ještě jeden poddotaz, s dovolením.
        Totiž - místní úprava je uzpůsobena tak, že DZ "konec obytné zóny" je poměrně dost daleko od hranice křižovatky, čili v okamžiku, když z ní vyjíždím, jsem již iks metrů z OZ venku. A ten, kdo jede zleva či zprava po "hlavní", o tom samozřejmě žádné povědomí nemá (pokud není místní).

        REAGOVAT
        Vloženo 5. dubna 2014 (07:43) uživatelem ar (ja*****zim@se****.cz) z IP adresy 88.101.XX.XX
        • Od: svatomír ( ) RE: RE: RE: Obytná zóna
          Těžko se vyjadřovat k něčemu od stolu. Někdy je pravda, že umístění značek není úplně ideální. Máte-li pocit, že to není v daném místě ideální, zkuste kontaktovat příslušný místní odbor dopravy, dát své argumenty, případně dalších řidičů, kteří se tam pohybujete. Aby značka jasně ukazovala na daný vjezd. Případně pokud se místní úřady domnívají, že zmiňovaná křižovatka již není výjezdem ze zóny, tak ať ji jako křižovatku označí buď značkami upravujícími přednost případně značkou A3 "křižovatka a předností zprava"

          REAGOVAT
          Vloženo 5. dubna 2014 (08:00) uživatelem svatomír ( ) z IP adresy 94.229.XX.XX
          • Od: svatomír ( ) RE: RE: RE: RE: Obytná zóna
            Případně pokud by to byla jen účelová komunikace,která úsek od obytné zóny spojuje, mohl by její výjezd být označen jednoduše a pro řidiče přitom srozumitelně dvěma červenými sloupky Z11c, Z11d, nebo Z11g

            REAGOVAT
            Vloženo 5. dubna 2014 (08:15) uživatelem svatomír ( ) z IP adresy 94.229.XX.XX
            • Od: ar ( ) RE: RE: RE: RE: RE: Obytná zóna
              DZ označující konec OZ je místy i deset metrů před hranicí křižovatky... Ale MÚ nemá smysl kontaktovat, neb ten je dodnes pyšný na to, jak pěkně situaci ve vsi vyřešil a provoz "zklidnil".

              Každopádně ještě jednou děkuji za čas a odpovědi.
              Arazim

              REAGOVAT
              Vloženo 5. dubna 2014 (19:59) uživatelem ar ( ) z IP adresy 88.101.XX.XX
 
  • Od: Ivan autoskola v CR so slovenskym vodicskym preukazom
    Dobrý deň,
    mám slovenský vodičský preukaz na skupinu B. Chcel by som si v Česku urobiť vodičské oprávenie na skupinu A. Spĺňam všetky predpoklady na udelenie tohto oprávnenia. Chcem sa spýtať, akým spôsobom sa rieši to, keď už mám slovenský vodičský preukaz a dorobím si oprávnenie na skupinu A v Česku. Viem, že nemôžem mať dva vodičské preukazy, aký preukaz teda budem mať v konečnom dôsledku? Ďakujem.

    REAGOVAT
    Vloženo 5. dubna 2014 (15:18) uživatelem Ivan z IP adresy 78.80.XXX.XX
    [zobrazit celé vlákno samostatně]
    • Od: autoskola neumann dvur kralove ( ) RE: autoskola v CR so slovenskym vodicskym preukazom
      Pobyt na uzemi CR min. 185 dni , , po ziskani RP , Vam zustane jen jeden vyroben v CR , kde budete mit samozrejme sk. B , a i sk.A

      REAGOVAT
      Vloženo 5. dubna 2014 (15:30) uživatelem autoskola neumann dvur kralove ( ) z IP adresy 46.13.XXX.XX
 
  • Od: honza kamion zona s dopravnim omezenim ip 25 a
    zajima me umisteni teto znacky musi byt za znackou znacici zacatek obce nebo muze byt cca 2 km pred jako je to v zatci a mestska policie tam inkasuje pokuty na teto znacce je vyznacena tonaz a cas zakazu stani 22 00-6 00 neni tam nazev obce zatec

    REAGOVAT
    Vloženo 2. dubna 2014 (21:37) uživatelem honza kamion z IP adresy 89.102.XXX.XXX
    [zobrazit celé vlákno samostatně]
    • Od: svatomír ( ) RE: zona s dopravnim omezenim ip 25 a
      Značka "zóna s dopravním omezením" stanoví začátek a značka "konec zóny s dopravním omezením" konec úseku platnosti této značky. Neřešíte ani že tam byla křižovatka, ani značku začátek a konec obce. Je to prostě vyznačený úsek třeba už 2 km od obce. Místo neznám, Maximálně by mohlo být v textu na značce, nějaké bližší upřesnění. Pokud je tam jen čas, tak platí v této době to co jsem psal výše.

      REAGOVAT
      Vloženo 5. dubna 2014 (07:45) uživatelem svatomír ( ) z IP adresy 94.229.XX.XX
 
  • Od: Peťas stání před vjezdem do vrat
    Dobrý den.Mám dotaz,bydlíme v slepé ulici která je 5,5m široká nepočítaje chodníky po obou stranách 1,3m široké které jsou tzv pohyblivé stojíme autem na protější straně sousedova vjezdu a to ne přesně před vjezdem ale čumák auta začíná v ose kde začínají jeho vrata a kolama kousek na chodníku.Soused si neustále stěžuje že mu bráníme v zajíždění do vrat.Neustále nás kvůli tomu napadá vrata ma široké 3,6m a on se ohání tím že musí zůstat pro každý směr 3m.Tak jak je to. Děkuji za odpovědi.

    REAGOVAT
    Vloženo 3. dubna 2014 (10:48) uživatelem Peťas z IP adresy 84.246.XXX.XXX
    [zobrazit celé vlákno samostatně]
 
  • Od: STUDENT Naprosto nedoporučuji
    Příspěvek vložený ke konkrétní autoškole - Autoškola Drive - Vršovice, Praha 10

    TUTO AUTOŠKOLU JSME SI VYBRALI,JELIKOŽ JE V MÍSTĚ BYDLIŠTĚ,BOHUŽEL PAN MAJITEL A ZÁROVEŇ INSTRUKTOR PAN SASKA,JE NEVYROVNANÝ CHOLERIK A ŽÁKA SPÍŠE STRESUJE,NEŽ ABY HO TRPĚLIVĚ UČIL.JEHO DCERA,KTERÁ ZDE TAKÉ PRACUJE JAKO INSTRUKTOR,JE AROGANTNÍ SPRATEK,KTERÝ NEUMÍ ANI POZDRAVIT,NATOŽ VE SVÉM MLADÉM VĚKU NĚCO NAUČIT :-( NEZBYLO NÁM NIC JINÉHO,NEŽ ZAPLATIT STORNO POPLATEK A NAJÍT AUTOŠKOLU JINOU.

    REAGOVAT
    Vloženo 28. června 2013 (20:42) uživatelem STUDENT z IP adresy 88.103.XX.XXX
    [zobrazit celé vlákno samostatně]
    • Od: Michaela RE: Naprosto nedoporučuji
      Dobrý den,
      musím reagovat na tento příspěvek protože jsem dělala tuto autoškolu také a jsem nadmíru spokojena. Samozřejmě asi máte nějakou zkušenost, ale já slečnu Saskovou hodnotím nadmíru pozitivně. Měla trpělivost, na cokoliv jsem se zeptala měla vždy pohotovou odpověď, rozhodně na SVŮJ VĚK umí naučit!!! Podle mého nezáleží na věku ale podle toho co má člověk v hlavě!!

      REAGOVAT
      Vloženo 3. července 2013 (19:36) uživatelem Michaela z IP adresy 90.178.XXX.XX
      • Od: Ing. František Stránský ( ) RE: RE: Naprosto nedoporučuji
        -:) zdravim na dalku svoji (milovanou" PRAHU, prispevky jsou VELMI zajimave, a chapu, ze KONKURENCE pracuje vsude, od SUMAVY k TATRAM,...
        nesedi mi par veci, kladne prispeevky pisi opravdu ZACI???? , chvaleni teorie a ostatnich prednosti Vasi AS je DOST dobre...-:)? !!
        cena kursu je TAJNA??????, tento trik AS se provozuje i na MORAVE-:), za cenu se snad nestydime-:), proc se ji stydime nps., anebo se MENI????
        ale preju prazske, chvalene AS hodne uspechu a spokojenych zaku

        zdravim PRAHU a myslim TO ferove:D

        REAGOVAT
        Vloženo 30. března 2014 (21:37) uživatelem Ing. František Stránský ( ) z IP adresy 88.102.XX.XX
    • Od: Jakub Charvát vřele doporučuji AŠ DRIVE
      Na Autoškolu Drive si rozhodně nemohu stěžovat!
      Měl jsem tu čest jezdit se slečnou Saskovou. Její přístup byl vysoce profesionální, slečna Sasková byla velmi trpělivá a ochotná, a to jak při jízdách, tak i při všemožných dalších dotazech souvisejících s výukou řízení a silničních pravidel.
      Slečna Sasková se nesnaží nikoho zesměšnit, vynervovat, ani mu dát najevo, co vše ještě neumí. Naopak v klidu a trpělivě vše vysvětlí a naučí. Na její přístup si tedy rozhodně nemohu stěžovat, stejně jako ostatní spolužáci, kteří s ní jezdili a s nimiž jsem měl možnost hovořit.
      Celý kolektiv autoškoly Drive pak byl velmi přívětivý, ochotný a slušný a myslím, že se mu podařilo vytvořit velmi přátelské, přesto vysoce profesionální prostředí, díky kterému se do provozu dostává řada nových a schopných řidičů.

      REAGOVAT
      Vloženo 7. července 2013 (20:50) uživatelem Jakub Charvát z IP adresy 78.102.XXX.XX
    • Od: Fufu NAPROSTO DOPORUCUJI!!!!!!
      Velice me zaskocil prispevek nejspis mlade slecny, ktera ma asi hodne problemu sama se sebou. Jinak by takovy komentar nikdy nenapsala. Autoskolu Drive jsem pred par dny uspesne dokoncila na PRVNI pokus. Jezdila jsem se slecnou Saskovou a vrele ji ostatnim doporucuji!!! V teto autoskole nevidim zadny problem!!!

      REAGOVAT
      Vloženo 5. července 2013 (09:31) uživatelem Fufu z IP adresy 89.24.XX.XXX
 
  • Od: Máša ( ) Technika C
    Řekněte mi jak se tohle člověk může naučit? Jízdu i testy jsem udělal ale z techniky rupl. V autoškole jsme měli jen vyprávění ale nic z těch věcí nám neukázali. To je potom těžké naučit se něco čemu absolutně nerozumíte a ani si to nedokážete představit.

    REAGOVAT
    Vloženo 16. srpna 2013 (16:53) uživatelem Máša ( ) z IP adresy 217.117.XXX.XXX
    [zobrazit celé vlákno samostatně]
    • Od: Pavel Jeslínek ( ) RE: Technika C
      Souhlasím s tím, že se učit techniku z papíru jde tak na sk.A a B. Normální autoškola udělá s žadateli údržbu u auta. Pokud ne, tak není něco v pořádku.

      REAGOVAT
      Vloženo 17. srpna 2013 (08:27) uživatelem Pavel Jeslínek ( ) z IP adresy 77.104.XXX.X
      Tento příspěvek vložila Autoškola Jeslínek, Kraslice
      • Od: Pavel Jeslínek ( ) RE: RE: Technika C
        U sk.A a B máme dnes předvýjezdovou kontrolu.

        REAGOVAT
        Vloženo 17. srpna 2013 (08:28) uživatelem Pavel Jeslínek ( ) z IP adresy 77.104.XXX.X
        Tento příspěvek vložila Autoškola Jeslínek, Kraslice
        • Od: máša ( ) RE: RE: RE: Technika C
          No podle mého názoru je to celé postavené na hlavu. Pokud se něco s nákladním automobilem opravdu stane, vždy bych ho odvezl do servisu. Tudíž nechápu proč nestačí vědět byť jen základ, ale u zkoušek po nás chtějí informací, že bych mohl udělat zkoušku na automechanika.

          REAGOVAT
          Vloženo 17. srpna 2013 (14:15) uživatelem máša ( ) z IP adresy 217.117.XXX.XXX
          • Od: Karla Houfková ( ) RE: RE: RE: RE: Technika C
            Je to tak, jenže spoustu informací mi dopomohlo př. k rychlému určení závady na vozidle a tedy i k rychlejšímu vyřešení. Předstva, že volám do servisu a tam se mě zeptají, a co máte za problém? " Nejede" není odpověď, bude to to a to nebo to je to. Podobně je to u osobáku, závadu zjistím, buď ji jsem schopná odstranit a nebo ne (nejsem z nejmajetnějších abych s každou "vypálenou pojistkou" jezdila do servisu) má to něco do sebe a když už si to céčko dělám, chci o tom něco vědět... ;) a jak jste vlastně dopadl? Udělal jste to? prima den přeji

            REAGOVAT
            Vloženo 27. března 2014 (21:35) uživatelem Karla Houfková ( ) z IP adresy 31.30.XX.XXX
    • Od: prasivka ( ) RE: Technika C
      Myslím si že ta technika je podstatně jednodušší nežli samotné testy

      REAGOVAT
      Vloženo 18. srpna 2013 (14:10) uživatelem prasivka ( ) z IP adresy 46.13.XXX.X
 
  • Od: Marta značka zákaz zastavení
    Dobrý den, chtěla bych se zeptat. Pokud je zančka zákaz stání a podní je uvedena, značka zákaz odbočení vlevo. Platí značka zákaz zastavení až do další křižovatky která ji ruší? nebo končí tou ke které se váže zákaz odbočení vlevo?
    Děkuji za odpověď.

    REAGOVAT
    Vloženo 19. března 2014 (23:13) uživatelem Marta z IP adresy 195.191.XXX.XX
    [zobrazit celé vlákno samostatně]
    • Od: Pavel Jeslínek ( ) RE: značka zákaz zastavení
      Pokud jsem Vás dobře pochopil, tak ta značka zákaz stání (nebo zastavení) platí na konec křižovatky, ke které se váže značka zákaz odbočení vlevo.

      REAGOVAT
      Vloženo 26. března 2014 (21:03) uživatelem Pavel Jeslínek ( ) z IP adresy 77.104.XXX.X
      Tento příspěvek vložila Autoškola Jeslínek, Kraslice
 
  • Od: Mgr. Lechman Anonym
    Příspěvek vložený ke konkrétní autoškole - Autoškola Lechman, Moravany

    Ještě jednou musím reagovat na anonymní pomluvy. Všichni absolventi mužského pohlaví absolvovali zkoušky bez problému na první pokus. Některé adeptky i po mnohých opakovaných zkouškách těžko zvládaly základní dovednosti. Není to autoškolou. Např.dát blikr při odbočování, zastavit na červenou, podívat se do zrcátka, dát přednost. Tyto a další chyby tvrdošíjně opakovat i při opakovaných zkouškách.
    Technický stav vozidla asi lépe zhodnotí na pravidelné roční STK, než neúspěšný žák-žákyně.
    Délka kurzu nikdy netrvala zmíněného půl roku, kromě případu, kdy žákyně nechtěla platit další splátky.
    Proč se autor skrývá za anonym? Protože pouze pomlouvá a lže. Stydí se veřejně přiznat svoji neschopnost. Je zajímavé, že všechny negativní příspěvky nesou stejný rukopis.
    Anonyme, přijď si osobně postěžovat. Mgr. Lechman

    REAGOVAT
    Vloženo 26. března 2014 (17:48) uživatelem Mgr. Lechman z IP adresy 90.179.XX.XXX
    [zobrazit celé vlákno samostatně]
 
  • Od: Mgr. Lechman ( ) Odpověď anonymu
    Příspěvek vložený ke konkrétní autoškole - Autoškola Lechman, Moravany

    Autorka negativních příspěvků zákeřně vystupuje pod mužskou osobou a anonymně, protože ví , že lže. Sama kurz nedokončila, protože její mentální a manuální schopnosti jí nedovolily naučit se základním dovednostem. Pravidelně se nedostavovala na hodiny. Bohužel nedoplatila ani vše , co absolvovala. Vystupovala po celou dobu velmi vulgárně a autoškolu si pletla se sociálkou. Z těchto důvodů byla další výuka ukončena dle zákona.

    REAGOVAT
    Vloženo 26. března 2014 (17:11) uživatelem Mgr. Lechman ( ) z IP adresy 90.179.XX.XXX
    [zobrazit celé vlákno samostatně]
 
  • Od: Kasic Nejvyšší povolená hmotnost přívěsu 750 kg
    Dobrý den,
    mohu táhnout za vozidlem, které má v TP průkazu uvedenou Celkovou hmotnost nebrzděného přívěsu 400 kg, vozík s uvedenou max. celkovou hmotností 750 kg (pokud okamžitá hmotnost přívěsu nepřesáhne 400 kg)?
    Děkuji

    REAGOVAT
    Vloženo 18. března 2014 (11:25) uživatelem Kasic z IP adresy 194.228.XXX.XXX
    [zobrazit celé vlákno samostatně]
    • Od: autoskola neumann dvur kralove ( ) RE: Nejvyšší povolená hmotnost přívěsu 750 kg
      Ano , muzete.

      REAGOVAT
      Vloženo 18. března 2014 (13:12) uživatelem autoskola neumann dvur kralove ( ) z IP adresy 90.183.XX.XXX
 
  • Od: Monika ( ) Autoškola Holas
    Dobrý den, nemáte někdo zkušenosti s autoškolou Holas (Brno)? Chtěla bych si tam dělat papíry na osobní auto, ale nikde na internetu jsem nenašla žádnou recenzi..když se někdo ozve, budu ráda:)

    REAGOVAT
    Vloženo 18. března 2014 (12:21) uživatelem Monika ( ) z IP adresy 85.71.XXX.XXX
    [zobrazit celé vlákno samostatně]
 
  • Od: DomakCze ( ) řidičák A1
    Dobrý den chci se zeptat je mi 15 za 3 měsíce 16 můžu si už začít dělat autoškolu? Díky za odpověď ;)

    REAGOVAT
    Vloženo 18. března 2014 (08:16) uživatelem DomakCze ( ) z IP adresy 37.188.XXX.XXX
    [zobrazit celé vlákno samostatně]
    • Od: autoškola neumann dvůr králové ( ) RE: řidičák A1
      Ano , můžete už začít , výcvik sk. A1 do 125 cm3

      REAGOVAT
      Vloženo 18. března 2014 (09:58) uživatelem autoškola neumann dvůr králové ( ) z IP adresy 46.13.XXX.XX


Nalezeno 1736 témat, zobrazena strana 77 z 116



Vložení nového příspěvku:

Pro vložení nového příspěvku do Diskuze prosím klikněte zde.