Logo VŠECHNY-AUTOŠKOLY.cz MENU
 
VŠECHNY-AUTOŠKOLY.cz » poradna / diskuze

Poradna / diskuze 

Návrat zpět do sekce Pro autoškoly


Autoškoly - Poradna

Sekce Poradna v rámci webu VŠECHNY-AUTOSKOŠKOLY.cz slouží pro jakékoliv Vaše dotazy týkající se oblasti autoškol. Na Váš dotaz vložený do diskuze mohou odpovědět provozovatelé českých autoškol nebo ostatní uživatelé těchto stránek. Tato poradna je vhodná zejména pro dotazy z oblasti autoškol, předpisů, pravidel silničního provozu, bodového systému, řidičských oprávnění, řidičských průkazů apod. Máte-li jakýkoliv související dotaz, neváhejte vložit nový příspěvek. Odpověď na Váš dotaz může posloužit i dalším.

Výpis příspěvků v diskuzi:

styl zobrazení: kompletní, tabulkový

vložit nový příspěvek

Nalezeno 1736 témat, zobrazena strana 70 z 116



 
  • Od: Vítězslav Bartoš ( ) profesák
    Příspěvek vložený ke konkrétní autoškole - Autoškola Varchol, Litoměřice- Předměstí

    Dobrý den,

    mám skupinu C, CE. Na kolik přijde získání profesního osvědčení, když mi staré propadlo ?

    Děkuji,

    REAGOVAT
    Vloženo 27. září 2014 (10:53) uživatelem Vítězslav Bartoš ( ) z IP adresy 109.81.XXX.XX
    [zobrazit celé vlákno samostatně]
    • Od: Ivan ( ) RE: profesák
      Dobrý den.
      Musíte absolvovat školení v rozsahu 35 hodin. Cena 5 000 Kč.

      S pozdravem Ivan Varchol

      REAGOVAT
      Vloženo 28. září 2014 (07:01) uživatelem Ivan ( ) z IP adresy 83.69.XX.XX
 
  • Od: Jiří Hrdlička ( ) Doporučení
    Příspěvek vložený ke konkrétní autoškole - Autoškola Kudýnek, Letovice

    Autoškolu mohu jen doporučit!
    Kvalitní výuka a hlavně perfektní, trpělivý přístup p. Kudýnka a zábava během výuky !

    REAGOVAT
    Vloženo 26. září 2014 (14:20) uživatelem Jiří Hrdlička ( ) z IP adresy 86.61.XXX.XX
    [zobrazit celé vlákno samostatně]
 
  • Od: Karlos ( ) Nechápu
    Když jsem si to tu trochu pročítal takže 15 letý dítě si udělá řidičák na malýho fichtla a může na něm vézt 12 letý dítě a já nemůžu vozit spolujezdce mladšího 15 let v traktoru kde je VÍC chráněný než na fichtlu? Jestli jsem to dobře pochopil tak je to solidně postavené na hlavu jestli ne vyveďte mě z omylu.

    REAGOVAT
    Vloženo 24. září 2014 (20:26) uživatelem Karlos ( ) z IP adresy 89.177.XXX.XXX
    [zobrazit celé vlákno samostatně]
    • Od: autoskola neumann dvůr králové ( ) RE: Nechápu
      v 15 letech ne na "fichtla" ale na motocykl do 45 km/h , ALE JINAK V PODSTATE mate pravdu , tak to proste je stanoveno v pravidlech.

      REAGOVAT
      Vloženo 24. září 2014 (21:11) uživatelem autoskola neumann dvůr králové ( ) z IP adresy 90.183.XX.XX
 
  • Od: gustav Autoškola
    Příspěvek vložený ke konkrétní autoškole - Autoškola Modal, Praha- Holešovice

    Zdravím, jsem student 3.ročníku Střední průmyslový školy, Resslova 5 v Ústí n/L . Letos jsme měli možnost dostat se ještě s dalšími mými přáteli na stáž do Lotyšska. Kde pracujeme pro jednu konkrétní firmu zabývající se tvorbou webových stránek. Ve firmě testujeme jejich nově vytvořené webové stránky o Autoškole. Prosím prohlédněte si odkaz níže uvedený.

    http://www.autoskola-presto.com/b_kategorija

    http://www.autoskola-presto.com/a_kategorija

    http://www.autoskola-presto.com/be_kategorija

    http://www.autoskola-presto.com/a2_kategorija

    http://www.autoskola-presto.com/am-kategorija

    http://www.autoskola-presto.com/c1_kategorija

    http://www.autoskola-presto.com/kods_95

    REAGOVAT
    Vloženo 24. září 2014 (09:53) uživatelem gustav z IP adresy 62.63.XXX.XX
    [zobrazit celé vlákno samostatně]
 
  • Od: Gustav Autoškola
    Ahoj, jsem student 3.ročníku Střední průmyslový školy, Resslova 5 v Ústí n/L . Letos jsme měli možnost dostat se ještě s dalšími mými přáteli na stáž do Lotyšska. Kde pracujeme pro jednu konkrétní firmu zabývající se tvorbou webových stránek. Ve firmě testujeme jejich nově vytvořené webové stránky o Autoškole. Prosím prohlédněte si odkazy níže uvedené.

    pravidla silničního provozu http://www.autoskola-presto.com/celu-satiksmes-noteikumi-csn-tests

    řidičské průkaz c
    http://www.autoskola-presto.com/c_kategorija

    řidičský průkaz a1
    http://www.autoskola-presto.com/a1_kategorija

    skupiny řidičských oprávnění
    http://www.autoskola-presto.com/kategorijas

    řidičský průkaz d
    http://www.autoskola-presto.com/d_kategorija

    lékařské potvrzení
    http://www.autoskola-presto.com/mediciniska-izzina

    řidičský průkaz ce
    http://www.autoskola-presto.com/ce_c1e_kategorija

    REAGOVAT
    Vloženo 23. září 2014 (16:09) uživatelem Gustav z IP adresy 62.63.XXX.XX
    [zobrazit celé vlákno samostatně]
 
  • Od: Gustav Autoškola
    Ahoj, jsem student 3.ročníku Střední průmyslový školy, Resslova 5 v Ústí n/L . Letos jsme měli možnost dostat se ještě s dalšími mými přáteli na stáž do Lotyšska. Kde pracujeme pro jednu konkrétní firmu zabývající se tvorbou webových stránek. Ve firmě testujeme jejich nově vytvořené webové stránky o Autoškole. Prosím prohlédněte si odkaz níže uvedený.

    http://www.autoskola-presto.com/c_kategorija

    REAGOVAT
    Vloženo 23. září 2014 (12:51) uživatelem Gustav z IP adresy 62.63.XXX.XX
    [zobrazit celé vlákno samostatně]
 
  • Od: Karlos Traktor
    Dobrý den
    Chtěl bych se zeptat od kolika let a výšky můžou jezdit děti jako spolujezdci v traktoru?
    Děkuji za odpověď Novák

    REAGOVAT
    Vloženo 22. září 2014 (16:24) uživatelem Karlos z IP adresy 89.177.XXX.XXX
    [zobrazit celé vlákno samostatně]
    • Od: autoskola neumann dvůr králové ( ) RE: Traktor
      od 15 let

      REAGOVAT
      Vloženo 22. září 2014 (21:38) uživatelem autoskola neumann dvůr králové ( ) z IP adresy 37.48.XX.XXX
 
  • Od: Marek ( ) Délka odebrání řidičského průkazu a období konání autoškoly
    Dobrý den, chtěl bych se vás zeptat zda je možné (případně za jakých okolností) řidiči odebrat řidičský průkaz na jakousi "dobu neurčitou", respektive na trvalo s tím, že dotyčný má jediný způsob jak opět získat řidčské oprávnění a sice ten, že musí opět složit zkoušku v autoškole a udělat si řidičák nový?
    A rád bych vás ještě poprosil o radu či názor,zda je vhodnější dělat si řidičák dejme tomu teď na podzim během studia na VŠ nebo raději počkat až na letní prázdniny? Tuhle otázku teď hodně řeším, nevím zda se přihlásit teď nebo to nechat na léto (zkušenosti nemám téměř žádné). Děkuji;)

    REAGOVAT
    Vloženo 16. září 2014 (23:31) uživatelem Marek ( ) z IP adresy 93.89.XXX.X
    [zobrazit celé vlákno samostatně]
    • Od: autoskola neumann dvůr králové ( ) RE: Délka odebrání řidičského průkazu a období konání autoškoly
      Dobry den , na dobu neurcitou ? To me pripada pozastaveni ze zdravotnich duvodu . . . Potom tedy musi vykonat zkousku OZ , zaverecna zkouska , ne vsak cely vycvik a vyuku.

      A k druhemu dotazu zda je lepsi na pidzim nebo az o letnich prazdninach , tak je to spis na Vas a na Vasich casovych moznostech , mozna lepsi ted na podzim , o letnich prazdninach mame vetsinou autoskoly hodne zajemcu :-)

      REAGOVAT
      Vloženo 17. září 2014 (13:21) uživatelem autoskola neumann dvůr králové ( ) z IP adresy 37.48.XX.XXX
      • Od: marek ( ) RE: RE: Délka odebrání řidičského průkazu a období konání autoškoly
        S tou dobou neurčitou jsem se asi špatně vyjádřil)). Spíš mě zajímá zda může být řidiči za nějaký přestupek odebráno řidičské oprávnění tak, že musí ZNOVU dělat autoškolu, pokud chce řidičský půkaz opět získat.

        REAGOVAT
        Vloženo 17. září 2014 (17:44) uživatelem marek ( ) z IP adresy 93.89.XXX.X
        • Od: autoskola neumann dvůr králové ( ) RE: RE: RE: Délka odebrání řidičského průkazu a období konání autoškoly
          Tak jestli si rozumime , ridici muzou pozastavit ridicak za prestupky , vybodovani , alkohol atd. , a potom musi absolvovat pouze zaverecnou zkousku ne cely kurs ZNOVU !

          REAGOVAT
          Vloženo 17. září 2014 (20:22) uživatelem autoskola neumann dvůr králové ( ) z IP adresy 37.48.XX.XX
 
  • Od: Věra Výklad označení parkování
    Dobrý den,
    chtěla bych se zeptat, zda může neinvalida parkovat na místě, které je označené P pro invalidy značkou svislou (na sloupku) a není označené na silnici.
    Konkrétně: část prostoru v podzemních garážích nákupního centra je označeno značkou na sloupku P 10xinvalida s šipkou na prostor, kde je 12 stání, z toho 10 širších se značkou invalidy na zemi a mezi nimi 2 uzší bez označení invalidy na zemi. Mohu jako neinvalida na těchto dvou místech parkovat, aniž by to bylo v rozporu s Pravidly silničního provozu?
    Předem děkuji za informaci
    Věra z Prahy

    REAGOVAT
    Vloženo 24. ledna 2013 (15:10) uživatelem Věra z IP adresy 90.179.XX.XXX
    [zobrazit celé vlákno samostatně]
    • Od: věra RE: Výklad označení parkování
      Před časem jsem totiž s tímto dotazem oslovila policejní příšlušníky přímo na místě, kteří mi potvrdili, že pokud není značení vodorovné i svislé (na loupku i na zemi), mohu zde normálně parkovat. Jenomže tento týden jsem našla za stěračem mého auta oznámení Mětské policie, že parkuji na místě vyhrazeném pro invalidy a abych si přeprakovala. Vzhledem k tomu, že zde parkuji denně, čekám, že zde příště najdu lístek o tom, že jsem se dopustila dopravního přestupku ...
      Poraďte, prosím, parkuji v souladu s Pravidly silničního provozu či ne?

      REAGOVAT
      Vloženo 26. ledna 2013 (10:06) uživatelem věra z IP adresy 94.112.XX.XXX
      • Od: Pavel Jeslínek ( ) RE: RE: Výklad označení parkování
        Asi takhle. Svislá dopravní značka říká, 10 míst pro invalidy určitým směrem. Z toho bych vycházel. Ta další dvě místa, 11 a 12 jsou navíc. Pokud jsou dvě užší místa někde uprostřed, tak jde o to, že zákon říká, že musí zůstat vedle auta pto ZTP místo min.120 cm. Pokud to nesplňují, tak bych tam mohl stát. Jde jen o to, jak si to ale vysvětluje policie a úřad. Jediná možnost je položit dotaz na odboru silničního hospodářství, jak to je myšleno.

        REAGOVAT
        Vloženo 27. ledna 2013 (19:12) uživatelem Pavel Jeslínek ( ) z IP adresy 77.104.XXX.X
        Tento příspěvek vložila Autoškola Jeslínek, Kraslice
        • Od: věra RE: RE: RE: Výklad označení parkování
          Díky za info, 120 cm určitě vedle auta ve vyznačeném uzším místě není, s yarisen zaparkuji ťipťop mezi bílé čáry. Osobně se domnívám, že páni příslušníci si nespočítali místa pro invalidy a zároveň netušili, že pod mým autem není vyznačení pro invalidy. A automaticky vypsali letáček.
          A jinak stačí pro vyznačení vyhrazeného místa pro invalidy dle PSP jen svislá značka, abych tam nesměla stát?
          S dotazem na příslušný dobor se určitě obrátím.

          REAGOVAT
          Vloženo 27. ledna 2013 (19:49) uživatelem věra z IP adresy 94.112.XX.XXX
          • Od: Pavel Jeslínek ( ) RE: RE: RE: RE: Výklad označení parkování
            Svislé dopravní značky jsou nadřazené vodorovným dopr.značkám. Svislá stačí.

            REAGOVAT
            Vloženo 27. ledna 2013 (19:54) uživatelem Pavel Jeslínek ( ) z IP adresy 77.104.XXX.X
            Tento příspěvek vložila Autoškola Jeslínek, Kraslice
            • Od: FK RE: RE: RE: RE: RE: Výklad označení parkování
              nesouhlasim, svisla nestaci, jelikoz: značka č. IP 12, kde je uveden symbol označení č. O 1, označující parkoviště vyhrazené podle zvláštního předpisu 6a) , je vždy doplněna vodorovnou dopravní značkou "Vyhrazené parkoviště pro vozidlo přepravující osobu těžce postiženou nebo těžce pohybově postiženou" (č. V 10f)
              pokud toto neni splneno, nejedna se o vyhrazene stani pro invalidy. Zaroven samozrejme musi byt splneny zakonne rozmery stani pro postizene osoby.

              REAGOVAT
              Vloženo 17. září 2014 (16:37) uživatelem FK z IP adresy 212.67.XX.XXX
 
  • Od: Tera Řidičák
    Příspěvek vložený ke konkrétní autoškole - Autoškola Amos, Praha- Dejvice

    Za jak dlouho se dá stihnout udělat řidičský průkaz sk.B?

    REAGOVAT
    Vloženo 17. září 2014 (11:17) uživatelem Tera z IP adresy 78.102.XX.XX
    [zobrazit celé vlákno samostatně]
 
  • Od: Katka ( ) Křižovatka bez dopr. značek upravujících přednost
    Dobrý den, zajímalo by mě, jak se zachovat v situaci, kdy ke křižovatce, na které se dává přednost z prava, přijedou ze všech čtyř stran ve stejnou dobu vozidla a každé z nich dává přednost tomu, kdo přijíždí z pravé strany. Které z těchto vozidel vjíždí do křižovatky jako první?

    REAGOVAT
    Vloženo 8. září 2014 (15:26) uživatelem Katka ( ) z IP adresy 194.228.XXX.XX
    [zobrazit celé vlákno samostatně]
    • Od: František Malecký ( ) RE: Křižovatka bez dopr. značek upravujících přednost
      Dobrý den, toto se stává jen výjimečně, ale řešení skutečně existuje. Jeden z řidičů se vzdá svého práva (přednosti v jízdě) tím, že ukáže řidiči po své levé ruce, aby vjel do křižovatky, sám pak opustí tuto křižovatku jako poslední.

      REAGOVAT
      Vloženo 15. září 2014 (10:25) uživatelem František Malecký ( ) z IP adresy 90.182.XXX.X
    • Od: Petr Chvátal ( ) RE: Křižovatka bez dopr. značek upravujících přednost
      Dobrý den, v tomto případě se použije tzv. dohoda řidičů. Jeden se vzdá své přednosti a mávne na řidiče ze své levé strany.

      REAGOVAT
      Vloženo 8. září 2014 (17:38) uživatelem Petr Chvátal ( ) z IP adresy 37.48.XX.XXX
 
  • Od: Petr ( ) Zařazení no kolony na dálnici
    Dobrý den,není jednoduché se zažadit do pomalejšího jízdního pruhu když předjíždíte kolonu na dálnici a za vaším aute jede odost rychleji jedoucí auto a ještě překračuje povolenou rychlost a najíždí na vás že vás předjede. Německý občané prostě pospíchají je to už delší dobu někdy v 2012. jel jsem tehdy z Brna do Mladé Boleslavi.

    REAGOVAT
    Vloženo 2. září 2014 (16:15) uživatelem Petr ( ) z IP adresy 37.48.XX.XXX
    [zobrazit celé vlákno samostatně]
 
  • Od: Vašek ( ) Zákaz zastavení s dodatkovou tabulí
    Úřad OSZ ( Okresní státní zastupitelství) si nechal označit 1/3 veřejné ulice dopr. značkami zákaz zastavení s dodatkovou tabulí, kde je napsáno: Mimo vozidel OSZ a úředních návštěv - od 6:00 do 18:00. Můžou na tomto místě parkovat celý den jen soukromá vozidla pracovníků úřadu OSZ, kteří si dali za sklo svých vozidel cedulku - Zaměstnanec OSZ ? Není takto označené místo určené jen pro jejich služební vozidla úřadu OSZ ? Pokud ano, podle jakého předpisu jsou soukromá vozidla těchto úředníků nadřazena ostatním občanům, bydlícím v této ulici ? Soukromá vozidla úředníků nejsou jejich pracovním prostředkem či pomůckou k jejich úřednické práci ! Není toto úřední arogance moci úředníků a nedochází k diskriminaci ostatních občanů, zejména důchodců kteří v této ulici bydlí ? Vždyť v Základní listině lidských práv jsou si občané, podle čl. 1, rovni v důstojnosti a právech ?

    REAGOVAT
    Vloženo 3. září 2014 (19:46) uživatelem Vašek ( ) z IP adresy 78.111.XXX.XXX
    [zobrazit celé vlákno samostatně]
 
  • Od: Iv. ( ) Nedoporučuji tuto autoškolu.
    Autoškolu jsem si vybrala na doporučení. Bohužel během pár let se vše změnilo. Mohu říci, že celý systém komunikace se žákem (dneska nejezdíme, jsme unavený, máme zkoušky, rušíme, večer už nepracujeme) je vrchol. Jde jim pouze o rychlé peníze. Pokud nesednete na moto a hned vše neumíte, jste pro ně ztracený případ bez talentu. Jízdy velmi nepravidelné - jedna jízda, pak 14 dní nic. Neustálé rušení/přesouvání termínů.Jak se máte naučit? Lektor se mnou během jízd jel nabrat benzín. Prý abych věděla, jak nabrat:) tedy absolutně nepřipraven na jízdu. Na stránkách měli, že půjčí skútr na víkend, pak ze stránek stáhli. Když jsme se na půjčení zeptali, tak tvrdili,že nic takového na stránkách není. Způsobem a Vy na tom jako umíte? To stálo 20tis! Když to odřete tak zaplatíte! Pokud chcete jízdy na moto ráno, majitel Vám řekne, že nevyjíždí pod 17 stupňů, protože gumy jsou studené. A večer jsou unaveni. V půl šesté večer tedy udělá kompromis? Jednání majitele maximální arogance. Absolutně nepřistupují k žákovi jako ke KLIENTOVI.O zkouškách nemluvě.Na moto mě naučil můj přítel a jezdím POUZE jeho zásluhou. I když v autoškole tvrdil majitel po 6ti hod. jízdy, že to nepůjde. Aniž by se mnou na motorku sedl! Neočekávám, že vás v autoškole naučí vše. Jde především o praxi, ale v této autoškole mají jediný zájem - dostat z vás rychlé prachy. Nedej bože, když by s vámi měli mít víc práce a snažit se vás něco naučit. To raději řeknou, že to nejde. Než zvednout zadek a něco s tím udělat. Autoškola znamená naučit? NEDOPORUČUJI.

    REAGOVAT
    Vloženo 3. září 2014 (10:38) uživatelem Iv. ( ) z IP adresy 82.142.XXX.XX
    [zobrazit celé vlákno samostatně]
    • Od: iv. RE: Nedoporučuji tuto autoškolu.
      Jde o autoškola Vršovice sro Streetillegal

      REAGOVAT
      Vloženo 3. září 2014 (11:37) uživatelem iv. z IP adresy 82.142.XXX.XX
 
  • Od: spike obytná zóna
    dobrý den
    Chci se zeptat v obytné zóně můžou parkovat vozidla nad 3,5 tuny? ( myslím tím dodávky )

    REAGOVAT
    Vloženo 3. září 2014 (08:46) uživatelem spike z IP adresy 213.216.XX.XX
    [zobrazit celé vlákno samostatně]


Nalezeno 1736 témat, zobrazena strana 70 z 116



Vložení nového příspěvku:

Pro vložení nového příspěvku do Diskuze prosím klikněte zde.