Logo VŠECHNY-AUTOŠKOLY.cz MENU
 
VŠECHNY-AUTOŠKOLY.cz » poradna / diskuze

Poradna / diskuze 

Návrat zpět do sekce Pro autoškoly


Autoškoly - Poradna

Sekce Poradna v rámci webu VŠECHNY-AUTOSKOŠKOLY.cz slouží pro jakékoliv Vaše dotazy týkající se oblasti autoškol. Na Váš dotaz vložený do diskuze mohou odpovědět provozovatelé českých autoškol nebo ostatní uživatelé těchto stránek. Tato poradna je vhodná zejména pro dotazy z oblasti autoškol, předpisů, pravidel silničního provozu, bodového systému, řidičských oprávnění, řidičských průkazů apod. Máte-li jakýkoliv související dotaz, neváhejte vložit nový příspěvek. Odpověď na Váš dotaz může posloužit i dalším.

Výpis příspěvků v diskuzi:

styl zobrazení: kompletní, tabulkový

vložit nový příspěvek

Nalezeno 1769 témat, zobrazena strana 7 z 118



 
  • Od: Holnova Jana Nebankovní půjčka
    Nebankovní půjčka
    Dobrý den, potřebujete hypoteční úvěr? půjčka na auto? Mohu Vás odkázat na spolehlivou věřitelku paní Holnová Jana, je to spolehlivá věřitelka, můžete mít půjčku od 20 000 Kč do 60 000 000 Kč se sazbou 3%, pokud potřebujete půjčku naléhavě, můžete ji kontaktovat přímo e-mailem

    REAGOVAT
    Vloženo 21. září 2023 (13:28) uživatelem Holnova Jana z IP adresy 146.70.XXX.XX
    [zobrazit celé vlákno samostatně]
    • Od: zk RE: Nebankovní půjčka
      SPAM - půjčky
      Dobrý den všem lichvářům.

      Tento portál se věnuje autoškolám a tématům z dopravy. Rozhodně to není portál s nebankovními půjčkami.

      REAGOVAT
      Vloženo 21. září 2023 (13:51) uživatelem zk z IP adresy 77.104.XXX.XXX
    • Od: zk RE: Železniční přejezd před mostem
      Dobrý den.

      Na mostě není vodorovné dopravní značení V12b - Žluté zkřížené čáry.
      Ano, jedná se o "zastavení vozidla".

      REAGOVAT
      Vloženo 19. září 2023 (10:21) uživatelem zk z IP adresy 77.104.XXX.XXX
 
  • Od: Syny09 (l.****an@se****.cz) Železniční přejezd před mostem
    Dobrý den,

    v obci Dačice je most a za ním následuje železniční přejezd. Vztahuje se zde zákaz zastavení na mostě a tedy musím stát už na začátku mostu. Co se stane pokud jsem již na mostě a spustí se signalizační zařízení, pokud projedu porušuji zákon, pokud ne stojím na mostě. Nebo se jedná o zastavení vozidla, tedy bez vůle řidiče?

    Děkuji

    REAGOVAT
    Vloženo 18. září 2023 (20:31) uživatelem Syny09 (l.****an@se****.cz) z IP adresy 178.255.XXX.XX
    [zobrazit celé vlákno samostatně]
 
  • Od: Koudis Testy v angličtině
    Dobrý den, nevíte kde najít testy v angličtině? Klidně i appku do mobilu nebo v knižní podobě.

    Děkuji

    REAGOVAT
    Vloženo 11. září 2023 (08:50) uživatelem Koudis z IP adresy 46.135.XX.XXX
    [zobrazit celé vlákno samostatně]
    • Od: Autoškola Neumann Dvůr Králové ( ) RE: Testy v angličtině
      autoskola-testy.cz ( pak i odkaz na aplikaci. , v nastavení výběr jazyka )

      REAGOVAT
      Vloženo 12. září 2023 (21:14) uživatelem Autoškola Neumann Dvůr Králové ( ) z IP adresy 45.82.XXX.XXX
 
  • Od: konkop ( ) Řešení přednosti chodec/vozidlo
    Dobrý den,

    mám dotaz z pohledu chodce i řidiče. Jde o křižovatku Přísady x Teplická v Hranicích. https://mapy.cz/zakladni?pano=1&source=stre&id=126740&pid=59129600&newest=1&yaw=1.064&fov=0.657&pitch=0.095&x=17.7361193&y=49.5446456&ds=1&z=19 Chodec jde po chodníku ve směru hlavní cesty po ulici Přísady a přechází ulici Teplická (není tam přechod) aby se dostal na další chodník na ulici Teplické a pokračoval pak po pravé straně směrem k městu. Po ulici Přísady přijíždí auto a odbočuje doprava na ulici Teplická směrem ke kempu - tedy vjíždí na vedlejší. Kdo tam komu dává přednost? Platí tam to že chodec jde po hlavní a auto ho při odbočování na vedlejší křižuje a má mu dát přednost, nebo platí to, že chodec přechází silnici mimo chodník a musí dát přednost vozidlům?

    Děkuji.

    REAGOVAT
    Vloženo 29. srpna 2023 (20:16) uživatelem konkop ( ) z IP adresy 83.208.XXX.XX
    [zobrazit celé vlákno samostatně]
    • Od: ZK RE: Řešení přednosti chodec/vozidlo
      Dobrý den,

      nejlepší řešení je, aby chodec využil přechod na ulici Přísady a pokračoval po levé straně ulice Teplická směrem do města.

      Samostatný chodec není útvar chodců, takže mu řidič nemusí dávat přednost, ale nesmí ho ohrozit.

      Ze zákona 361/2000
      § 54

      (1) Je-li blíže než 50 m křižovatka s řízeným provozem, přechod pro chodce, místo pro přecházení vozovky, nadchod nebo podchod vyznačený dopravní značkou "Přechod pro chodce", "Podchod nebo nadchod", musí chodec přecházet jen na těchto místech. Na přechodu pro chodce se chodí vpravo.

      (2) Mimo přechod pro chodce je dovoleno přecházet vozovku jen kolmo k její ose. Před vstupem na vozovku se chodec musí přesvědčit, zdali může vozovku přejít, aniž by ohrozil sebe i ostatní účastníky provozu na pozemních komunikacích.

      REAGOVAT
      Vloženo 31. srpna 2023 (08:24) uživatelem ZK z IP adresy 77.104.XXX.XXX
      • Od: konkop ( ) RE: RE: Řešení přednosti chodec/vozidlo
        Děkuji. Myslel jsem, že to je jednoznačnější. Já v takových situacích dávám chodcům přednost přirozeně, bez váhání a zřetelně.

        REAGOVAT
        Vloženo 2. září 2023 (21:50) uživatelem konkop ( ) z IP adresy 83.208.XXX.XX
 
  • Od: zk SPAM - půjčky
    Dobrý den všem lichvářům.

    Tento portál se věnuje autoškolám a tématům z dopravy. Rozhodně to není portál s nebankovními půjčkami.

    REAGOVAT
    Vloženo 16. srpna 2023 (14:25) uživatelem zk z IP adresy 77.104.XXX.XXX
    [zobrazit celé vlákno samostatně]
 
  • Od: Nechapu Zachování se na Kruháči
    Dobrý den, chci se zeptat jak by jste se zachovali tady na tomhle kruháči kdyby jste vy přijížděli v připojovacím pruhu a zrovna by jeli auta po kruháči a vy byste se nemohli zařadit zastavili by jste? (což je sakra nebezpečný) nebo prostě pokračovali v pruhu a sjeli na jinou cestu a hledali cestu zpět? Připadá mi tento typ kruháče úplně postavený na hlavu.

    viz odkaz: https://ctrlv.cz/3k70

    REAGOVAT
    Vloženo 27. července 2023 (22:58) uživatelem Nechapu z IP adresy 81.30.XXX.XXX
    [zobrazit celé vlákno samostatně]
    • Od: zk RE: Zachování se na Kruháči
      Dobrý den,

      při připojování do průběžného jízdního pruhu můžete vozidla, která jedou v průběžném pruhu, omezit, ale nesmíte je ohrozit. Pokud by byla tak velká hustota provozu, že bych nemohl vjet na kruhový objezd, pokračoval bych v jiném směru.

      https://www.bezpecnecesty.cz/cz/bezpecna-jizda-v-aute/pripojovaci-a-odbocovaci-pruh

      REAGOVAT
      Vloženo 28. července 2023 (10:27) uživatelem zk z IP adresy 77.104.XXX.XXX
 
  • Od: Petr ( ) Dotaz
    Dobrý den mám dotaz ohledně stup T .mohu řídit traktor když mám skupinu B. Někdo tvrdí že ano a někdo zase ne tak ať mám jasno co můžu a nemůžu děkuji

    REAGOVAT
    Vloženo 23. července 2023 (22:16) uživatelem Petr ( ) z IP adresy 46.29.XXX.XXX
    [zobrazit celé vlákno samostatně]
    • Od: zk RE: Dotaz
      Dobrý den.

      Pro odpověď se musíme podívat do zákona 361/2000, § 81, Rovnocennost řidičských oprávnění

      (1) Řidičské oprávnění udělené pro skupinu

      c) B opravňuje také k řízení vozidel zařazených do skupiny A1 s automatickou převodovkou a vozidel zařazených do skupiny B1,

      (2) Řidičské oprávnění udělené pro kteroukoli skupinu s výjimkou skupiny T opravňuje také k řízení vozidel zařazených do skupiny AM.

      Výše uvedené se týká traktorů o nejvyšší přípustné hmotnosti nad 3.500kg.

      V dnešní době však můžete mít i traktor do 3.500kg, některé čtyřkolky jsou registrovány také jako traktor. Pro taková vozidla postačuje řidičské oprávnění pro skupinu B.

      §80a, odstavec 1, písmeno f) - Do skupiny vozidel skupiny B jsou zařazena motorová vozidla s výjimkou vozidel uvedených v písmenech a) až e), jejichž největší povolená hmotnost nepřevyšuje 3500 kg, určená pro přepravu nejvýše 8 osob kromě řidiče, ke kterým smí být připojeno přípojné vozidlo o největší povolené hmotnosti

      1. nepřevyšující 750 kg,

      2. převyšující 750 kg, pokud největší povolená hmotnost této jízdní soupravy nepřevyšuje 3500 kg, nebo

      3. převyšující 750 kg, pokud největší povolená hmotnost této jízdní soupravy převyšuje 3500 kg, ale nepřevyšuje 4250 kg, jedná-li se o řidičské oprávnění v rozšířeném rozsahu,

      Z internetu:
      Dostal jsem odpověď z ministerstva ohledně řízení traktorů do 3500kg s "B"čkem


      Věc: Žádost o vysvětlení problematiky řidičského oprávnění potřebného k řízení traktoru do
      3 500 kg

      Vážený pane,
      k zaslané žádosti ve výše uvedené věci Ministerstvo dopravy, odbor agend řidičů‚ dále jen "Ministerstvo dopravy“), sděluje následující.
      Ministerstvo dopravy předně konstatuje, že není žádným právním předpisem zmocněno k podávání výkladu ustanovení zákona, k tomu je zmocněn pouze soud ve své rozhodovací pravomoci.
      Podle § 80a odst. 1 písm. f) zákona č. 361/2000 Sb. je držitel řidičského oprávnění pro skupinu vozidel B oprávněn řídit motorová vozidla s výjimkou vozidel uvedených v písmenech a) až e) citovaného odstavce, jejichž největší povolená hmotnost nepřevyšuje 3 500 kg, k nímž může být připojeno přípojné vozidlo dále specifikované v bodě 1 a 2 citovaného písmena. Na základě výše uvedeného je Ministerstvo dopravy toho názoru, že držitel řidičského oprávnění pro skupinu B může řídit Vámi v žádosti uvedený traktor, za dodržení ostatních ustanovení citovaného zákona a ostatních příslušných právních předpisů.

      S pozdravem MDČR

      REAGOVAT
      Vloženo 26. července 2023 (16:33) uživatelem zk z IP adresy 77.104.XXX.XXX
 
  • Od: Alex ( ) Tramvaj
    Dobrý den,
    musí tramvaj, která vyjíždí ze zastávky, nebo naopak do ní vjíždí, dávat znamení o změně směru jízdy?

    Děkuji za odpověď, přeji všem hezký den.

    REAGOVAT
    Vloženo 17. července 2023 (08:09) uživatelem Alex ( ) z IP adresy 193.9.XXX.XXX
    [zobrazit celé vlákno samostatně]
    • Od: zk RE: Tramvaj
      Dobrý den.
      Pokud tramvaj nemění směr jízdy, znamení o změně směru jízdy nemusí dávat.

      Nicméně pro větší informovanost vozidel jedoucích za tramvají, která přijíždí do zastávky, je to vhodné.

      REAGOVAT
      Vloženo 19. července 2023 (11:39) uživatelem zk z IP adresy 77.104.XXX.XXX
 
  • Od: Karel Řehák umístění dopravní značky zákaz zastavení ve slepé ulici
    Byl jsem svědkem, jak MP registrovala vozidle ve slepé ulici. Přenosná dopravní značka byla umístěna na konci ulice a ještě obráceným směrem. U vjezdu do slepé ulice značka zákaz zastavení nebyla umístěná. Dle přítomného příslušníka MP je vše v pořádku.
    Jsem přesvědčený že se jednalo o chybné umístění doravní značky zakazující v uvedeném datu ( = úklid vozovky) .

    Bude někdo vědět?

    Nikde jsem v zákoně nenašel , že značka musí být umístěná u vjezdu do slepé ulice.

    REAGOVAT
    Vloženo 3. července 2023 (10:39) uživatelem Karel Řehák z IP adresy 46.135.XX.XX
    [zobrazit celé vlákno samostatně]
    • Od: zk RE: umístění dopravní značky zákaz zastavení ve slepé ulici
      Dobrý den,

      odpověď naleznete ve vyhlášce 294/2015, kterou se provádějí pravidla provozu na pozemních komunikacích.

      § 2
      Umístění svislých dopravních značek
      (1) Svislé dopravní značky se umísťují tak, aby byly pro účastníky provozu na pozemních komunikacích, pro které jsou určeny, včas a z dostatečné vzdálenosti viditelné.

      (2) Svislé dopravní značky se umísťují při pravém okraji pozemní komunikace nebo nad vozovkou; pro zdůraznění jejich významu mohou být značky nacházející se při pravém okraji pozemní komunikace zopakovány i při levém okraji pozemní komunikace.

      REAGOVAT
      Vloženo 3. července 2023 (14:20) uživatelem zk z IP adresy 77.104.XXX.XXX
      • Od: karel RE: RE: umístění dopravní značky zákaz zastavení ve slepé ulici
        Děkuji za reakci, ale chybí tady smysl přenosné značky zákaz zastavení s vyznačenou dobou platností umístěné na konci slepé ulice. Značka u vjezdu do slepé ulice byla umístěná až na jejím konci, nikoliv u vjezdu do ulice.
        Patrně záleží jak na řidiči, tak i na MP, jak vyhodnotí začátek platnosti značky.
        Vedoucí dopravního odboru radnice v Letňanech má jasno - značka platí po celé délce slepé ulice, nikoliv od místa usazení viz § 2 vyhl.294 / 2015.
        Nějak mně konkrétní vysvětlení § v autoškole unikl.

        REAGOVAT
        Vloženo 3. července 2023 (15:21) uživatelem karel z IP adresy 46.135.XX.XX
        • Od: zk RE: RE: RE: umístění dopravní značky zákaz zastavení ve slepé ulici
          Dobrý den,

          Zase vyhláška 294/2015:

          § 3
          Platnost svislých dopravních značek
          (1) Svislá dopravní značka umístěná vedle pozemní komunikace platí pro celou pozemní komunikaci v daném směru jízdy s výjimkou značky upravující zastavení nebo stání, která platí jen pro tu stranu pozemní komunikace, u níž je umístěna.

          § 6
          Zákazové značky
          (1) Zákazové značky se umísťují u místa, odkud zákaz nebo omezení platí, popřípadě kde končí. Značku lze pro zdůraznění opakovat i v průběhu platnosti zákazu nebo omezení.

          Jediné vysvětlení, proč je přenosné dopravní značení umístěno na konci slepé ulice by mohlo být omezení zastavení na pravé straně při vjezdu do slepé ulice. Třeba formou žluté vodorovné čáry.
          Pošlete odkaz na konkrétní místo např. z mapy.cz

          REAGOVAT
          Vloženo 3. července 2023 (16:08) uživatelem zk z IP adresy 77.104.XXX.XXX
 
  • Od: Ivana ( ) Řidičské oprávnění skupiny B
    Dobrý den. Nedávno sem zpackala 3 pokus v autoškole na skupinu B. Učitel autoškoly mi sdělil že si musím udělat celou autoškolu znova, ale četla sem že se dají dokoupit jen kondiční jízdy a máte zase pak 3 pokusy. Pokud ano da se to převést k jiné autoškole?Ráda bych věděla zda to tak jde nebo si musím opravdu koupit celou autoškolu. znova. Děkuji za odpověď

    REAGOVAT
    Vloženo 28. června 2023 (13:36) uživatelem Ivana ( ) z IP adresy 176.102.XXX.XX
    [zobrazit celé vlákno samostatně]
    • Od: autoskola neumann dvůr králové ( ) RE: Řidičské oprávnění skupiny B
      Dobrý den , to bylo dříve, po novele musíte absolvovat nový výcvik tzn. 28 lekcí jizdy, pak teprve můžete znova na zkousky

      REAGOVAT
      Vloženo 28. června 2023 (15:35) uživatelem autoskola neumann dvůr králové ( ) z IP adresy 37.48.XX.XX
 
  • Od: Petr rozšíření na B-E
    Dobrý den,

    Mám řidičské oprávnění B a chtěl bych si rozšířit na B-E. Když budu dělat testy a náhodou bych je neudělal přijdu o řidičák? nebo jen neudělám B-E?

    REAGOVAT
    Vloženo 21. června 2023 (15:43) uživatelem Petr z IP adresy 178.23.XXX.X
    [zobrazit celé vlákno samostatně]
    • Od: zk RE: rozšíření na B-E
      Dobrý den,
      skoro totožný dotaz je již zodpovězen níže na poradně, takže jen formou Ctrl+C a Ctrl+V.
      Pozn.: skupinu T nahraďte B+E

      Ano, nastat to může.
      Když neuděláte testy pro sk. T, správní orgán bude zkoumat, zda se špatné odpovědi týkají pouze sk. T, nebo i sk.B. Pokud i pro sk.B, tak Vám může pozastavit platné řidičské oprávnění a nařídit přezkoušení z odborné způsobilost.

      Problematika je komplikovanější, ale ve zkratce to tak snad postačí.

      REAGOVAT
      Vloženo 26. června 2023 (13:14) uživatelem zk z IP adresy 77.104.XXX.XXX
 
  • Od: Petr Předjíždění cyklisty
    Dobrý den, je možné předjíždět cyklistu na zákazu předjíždění?
    Podle mě ano, ale ve spoustě článcích jsem četl, že to možné není.

    REAGOVAT
    Vloženo 10. června 2023 (13:53) uživatelem Petr z IP adresy 81.201.XX.XX
    [zobrazit celé vlákno samostatně]
    • Od: ZK RE: Předjíždění cyklisty
      Dobrý den.

      Neuvedl jste, zda je zákaz předjíždění stanoven svislým nebo vodorovným dopravním značením.

      V případě svislého dopravního značení se jedná o značku B21a Zákaz předjíždění.
      Značka zakazuje řidiči předjíždět motorové vozidlo vlevo s výjimkou motocyklů bez postranního vozíku.

      Cyklista není motorové vozidlo, takže ho předjet můžete.

      V případě vodorovného dopravního značení se jedná o značku V1a Podélná čára souvislá.
      Značku je zakázáno přejíždět nebo ji nákladem přesahovat, pokud to není nutné k objíždění, předjíždění cyklisty, odbočování na místo ležící mimo pozemní komunikaci nebo vjíždění na pozemní komunikaci z místa ležícího mimo pozemní komunikaci.

      REAGOVAT
      Vloženo 13. června 2023 (07:14) uživatelem ZK z IP adresy 77.104.XXX.XXX
      • Od: Petr RE: RE: Předjíždění cyklisty
        Ano, přesně tak jsem tomu i rozuměl. Děkuji za vyčerpávající odpověď.

        REAGOVAT
        Vloženo 15. června 2023 (09:07) uživatelem Petr z IP adresy 81.201.XX.XX
        • Od: zk RE: RE: RE: Předjíždění cyklisty
          :)

          Rádo se stalo.

          REAGOVAT
          Vloženo 15. června 2023 (12:39) uživatelem zk z IP adresy 77.104.XXX.XXX
 
  • Od: Bajča ( ) rozšíření motocyklu
    Dobrý den,

    mám řidičské oprávnění na motocykl skupiny A do 25 kw. Ráda bych si rozšířila na neomezeno (nad 25kw) jsou v tuto chvíli potřeba splnit i testy nebou pouze jízdy???

    Děkuji

    REAGOVAT
    Vloženo 5. května 2013 (10:54) uživatelem Bajča ( ) z IP adresy 83.208.XXX.XXX
    [zobrazit celé vlákno samostatně]
    • Od: autoškola neumann dvur kralove ( ) RE: rozšíření motocyklu
      Po novele máte sk. A2 (35 kW) , chcete sk. A - tu lze uskutečnit až ve 24 letech nebo po dvou letech praxe A2 . Zkouška pouze jízda.

      REAGOVAT
      Vloženo 5. května 2013 (20:27) uživatelem autoškola neumann dvur kralove ( ) z IP adresy 46.13.XXX.XX
      • Od: Mirek ( ) RE: RE: rozšíření motocyklu z A1 na A2
        Mám řidičské oprávnění skupiny A1 které jsem absolvoval v 16 letech. mimo jiné i (B,C,T) momentálně je mi 34 let. Je zde možnost taktéž rozšíření na A2 35 kW pouze jízdou bez absolvence testů? Pokud ano kolik přibližně toto rozšíření stojí? Mockrát díky.

        REAGOVAT
        Vloženo 10. června 2023 (22:08) uživatelem Mirek ( ) z IP adresy 46.252.XXX.XX
        • Od: autoŠkola neumann dvůr králové ( ) RE: RE: RE: rozšíření motocyklu z A1 na A2
          Ano , můžete A2 bez testů ( cena podle regionu a šikovnosti ... 3 tis. - 8 tis. ) , asi bych se ale neomezoval A2 , udělal bych A neom. klidně i s "E" ( B+E nebo rovnou C+E) :-)

          REAGOVAT
          Vloženo 12. června 2023 (10:05) uživatelem autoŠkola neumann dvůr králové ( ) z IP adresy 45.82.XXX.XXX
    • Od: autoškola neumann dvur kralove ( ) RE: rozšíření motocyklu
      Po novele máte sk. A2 (35 kW) , chcete sk. A - tu lze uskutečnit až ve 24 letech nebo po dvou letech praxe A2 . Zkouška pouze jízda.

      REAGOVAT
      Vloženo 5. května 2013 (20:28) uživatelem autoškola neumann dvur kralove ( ) z IP adresy 46.13.XXX.XX
 
  • Od: Hanes Rozšíření řidičského průkazu a nesložení zkoušky
    Dobrý den, mám dotaz chěl bych si rozšířit řidičský průkaz z B na BE. Zkoušel jsem si testu na netu a o drobné bodíky mi je nedám. Známí mi říkal, že pokud při zkoušce testy neudělám příjdu o svůj stávající řidičský průkaz tedy B do té doby než ty zkoušky složím. Je to pravda? Děkuji za odpovědi.

    REAGOVAT
    Vloženo 12. května 2014 (13:14) uživatelem Hanes z IP adresy 90.180.XXX.XX
    [zobrazit celé vlákno samostatně]
    • Od: Rudla ( ) RE: Rozšíření řidičského průkazu a nesložení zkoušky
      Tohle mě taky moc zajímá.Chci si k B udělat ještě T.Když neudělám test,přijdu o B?Řidičák už mám dlouho,od té doby se testy prý dost změnily,tak mám trochu strach..

      REAGOVAT
      Vloženo 1. června 2023 (09:43) uživatelem Rudla ( ) z IP adresy 185.33.XXX.XXX
      • Od: zk RE: RE: Rozšíření řidičského průkazu a nesložení zkoušky
        Dobrý den,

        ano, nastat to může.
        Když neuděláte testy pro sk. T, správní orgán bude zkoumat, zda se špatné odpovědi týkají pouze sk. T, nebo i sk.B. Pokud i pro sk.B, tak Vám může pozastavit platné řidičské oprávnění a nařídit přezkoušení z odborné způsobilost.

        Problematika je to komplikovanější, ale ve zkratce to tak snad postačí.

        REAGOVAT
        Vloženo 6. června 2023 (10:43) uživatelem zk z IP adresy 77.104.XXX.XXX
    • Od: autoškola neumann dvůr králové ( ) RE: Rozšíření řidičského průkazu a nesložení zkoušky
      Nepříjdete . .

      REAGOVAT
      Vloženo 13. května 2014 (09:51) uživatelem autoškola neumann dvůr králové ( ) z IP adresy 46.13.XXX.XX
      • Od: Ondřej Bartoš RE: RE: Rozšíření řidičského průkazu a nesložení zkoušky
        No myslím, že to není správná odpověď!!!! Protože rozšiřuje ze skupiny "B " na skupinu "B+E" a zde jsou testy stejné. Myslím, že s ním , pokud neudělá testy , zkušební komisař zahájí správní řízení a na skupinu "B", kterou obhajuje má pak pouze jednu opravnoz zkoušku. Neuspěje-li musí se podrobit výuce na "B" v plném rozsahu. Nedělej "B+E" bude novela zákona 361 a pak budeš moci jezdit s "B" se soupravou do 3500.

        REAGOVAT
        Vloženo 18. května 2014 (19:52) uživatelem Ondřej Bartoš z IP adresy 78.80.XXX.XXX
        Tento příspěvek vložila Autoškola Bartoš, Ústí nad Orlicí - http://www.autoskolabartos.cz
        • Od: Filip Bužga (buz*****lip@em****cz) RE: RE: RE: Rozšíření řidičského průkazu a nesložení zkoušky
          O 7 let a nic se nezměnilo. :-)

          REAGOVAT
          Vloženo 16. srpna 2021 (22:19) uživatelem Filip Bužga (buz*****lip@em****cz) z IP adresy 109.81.XXX.XX
        • Od: Vlasimil Vošahlík ( ) RE: RE: RE: Rozšíření řidičského průkazu a nesložení zkoušky
          Dobrý den a kdy by ta novela zákona 361 jako měla být ?Chystám se totiž taky si udělat E . jezdím už 30 let s vleky ,ale tohle mě příjde jako hovadina si dělat E na OS Jistě , chápu že je jiná hmotnost a tím i způsob jízdy ,ale to snad každý ví ne ?

          REAGOVAT
          Vloženo 6. března 2021 (00:38) uživatelem Vlasimil Vošahlík ( ) z IP adresy 212.158.XXX.XX
          • Od: Autoškola NEUMANN Dvůr Králové ( ) RE: RE: RE: RE: Rozšíření řidičského průkazu a nesložení zkoušky
            (příspěvěk byl trošku staršího data rok 2014)
            řidičské oprávnění sk. "B" do 3.5 t

            řidičské oprávnění sk. "B96" do 4.250 kg zkouška v autoškole pouze jízda

            řidičské oprávnění sk, "BE" nad 4.250 kg zkouška v autoškole testy/jízda

            REAGOVAT
            Vloženo 7. března 2021 (08:42) uživatelem Autoškola NEUMANN Dvůr Králové ( ) z IP adresy 45.82.XXX.XX
    • Od: Cynik ( ) RE: Rozšíření řidičského průkazu a nesložení zkoušky
      Mozne to je, viz: Příslušný obecní úřad obce s rozšířenou působností v rámci řízení o omezení nebo odnětí řidičského oprávnění nařídí držiteli řidičského oprávnění, aby se ve stanovené lhůtě podrobil přezkoušení z odborné způsobilosti podle odstavce 2, vyjdou-li najevo skutečnosti důvodně nasvědčující tomu, že držitel řidičského oprávnění pozbyl částečně nebo zcela odbornou způsobilost

      REAGOVAT
      Vloženo 26. září 2020 (08:44) uživatelem Cynik ( ) z IP adresy 46.135.X.XXX
        • Od: Matty34 ( ) RE: RE: RE: Rozšíření řidičského průkazu a nesložení zkoušky
          Dobrý den. Chci se zeptat, jsem držitelm řo.s T, a ted me čekaji zkoušky na s.B. Musím abslvovat pisemny test nebo budu delat pouze jízdy? Dekuji předem

          REAGOVAT
          Vloženo 27. března 2018 (18:53) uživatelem Matty34 ( ) z IP adresy 86.63.XXX.XX
          • Od: autoškola neumann dvůr králové ( ) RE: RE: RE: RE: Rozšíření řidičského průkazu a nesložení zkoušky
            "zkoušky" ? Musíte absolvovat výcvik a výuku na sk. "B" , pak zkoušky testy + jízdy

            REAGOVAT
            Vloženo 27. března 2018 (22:49) uživatelem autoškola neumann dvůr králové ( ) z IP adresy 82.117.XXX.XX
        • Od: ondřej horázný RE: RE: RE: Rozšíření řidičského průkazu a nesložení zkoušky
          Kdepak berete tyto odborné vývody? Doplňte si laskavě znalosti, než budete poučovat. 1. Žádné správní řízení se nezahajuje, byť teoreticky je možné při extrémně špatném výsledku toto oznámit řadu v místě bydliště.
          2. pokud měl pisatel na mysli tzv. skupinu "B96", tak kdo umí, již to rok dělá.

          REAGOVAT
          Vloženo 21. května 2014 (23:05) uživatelem ondřej horázný z IP adresy 78.80.X.XXX
          • Od: Ondřej Bartoš ( ) RE: RE: RE: RE: Rozšíření řidičského průkazu a nesložení zkoušky
            Já narozdíl od Vás pane Horázný nikoho nepoučuji.Napsal jsme pouze svůj názor a snažil se pisateli poradit.To vy nejprve napíšete,že se správní řízení nezahajuje a pak hned že je to možné v extremních případech,takže rada k ničemu.Laskavě si hleďte Vaší slavné asociace a nenapadejte autoškoláky,kteří u Vás nejsou a jako já nikdy nebyli a nebudou.Navštívil jsem jeden Váš seminář a po jeho shlédnutí se ostatním ani nedivím,že se tam nikdo nehrne.Pouze samé sliby a než byste hájil zájmy ostatních,hajíte zájmy svoje.

            REAGOVAT
            Vloženo 22. května 2014 (20:39) uživatelem Ondřej Bartoš ( ) z IP adresy 78.80.XXX.XXX
            Tento příspěvek vložila Autoškola Bartoš, Ústí nad Orlicí - http://www.autoskolabartos.cz
            • Od: ondřej horázný RE: RE: RE: RE: RE: Rozšíření řidičského průkazu a nesložení zkoušky
              Pane kolego, patrně jste si nepřečetl dobře, co jsem napsal já a co Vy. Žádný zkušební komisař není nadán pravomocí zahájit správní řízení, jak jste tvrdil. B2žně se to sice nedělá (znám dobře některé výjimky), ale pokud bude podezírat řidiče, že není odborně způsobilý, tak to může pouze sdělit registru řidičů v místě trvalého pobytu řidiče. Doporučuji nastudovat zákon o silničním provozu, pokud se týká odborné způsobilosti. Názor je k ničemu, pokud není právně relevantní. Dále si vyprošuji Vaše osobní impertinence. To sem opravdu nepatří. Jinak Vás ujišťuji, že zájmy všech autoškoláků jsou shodné. Nebo se Vám snad zdá, že ne?

              REAGOVAT
              Vloženo 22. května 2014 (23:37) uživatelem ondřej horázný z IP adresy 78.80.X.XXX
              • Od: Ondřej Bartoš ( ) RE: RE: RE: RE: RE: RE: Rozšíření řidičského průkazu a nesložení zkoušky
                Omlouvám se Vám Done Horázný za osobní impertinence,ale vy jste s tím začal.Chápu že Don jako vy ,jenž má dvě vysoké školy má vždy pravdu a stojí si za ní.Jestli jsou zájmy všech autoškoláků schodné a to připravit žáka kvalitně,dodržovat zákony a nedotovat provoz z jiných aktivit,tak nechápu,proč se tu objevuje tolik negativních komentářů na autoškoly,jenž propisují jízdy a teorii neučí leckdy vůbec.Vaše slova vytesat do kamene a nechat pozlatit,klidně na to finančně přispěji.Tímto Vás ujišťuji,že již svoje názory do diskuze psát nebudu,abych Vás nepohoršoval.Všem ostatním poctivím autoškolákům přeji hodně zdaru.Brzy tu bude diskuzejako na stránkách Asociace,když se někdo zeptá na ožehavé téma,tam mu nikdo raději neodepíše.

                REAGOVAT
                Vloženo 23. května 2014 (10:20) uživatelem Ondřej Bartoš ( ) z IP adresy 78.80.XXX.XXX
                Tento příspěvek vložila Autoškola Bartoš, Ústí nad Orlicí - http://www.autoskolabartos.cz
 
  • Od: Matěj Dohnal Řidičský průkaz AM
    Dobrý den, chci se zeptat v kolikati letech můžu začít dělat řidičský průkaz na skupinu AM. Děkuji. Dohnal

    REAGOVAT
    Vloženo 2. června 2023 (14:53) uživatelem Matěj Dohnal z IP adresy 176.102.XXX.XX
    [zobrazit celé vlákno samostatně]
    • Od: zk RE: Řidičský průkaz AM
      Dobrý den,

      odpověď naleznete v Zákoně 247/2000 Sb., Zákon o získávání a zdokonalování odborné způsobilosti k řízení motorových vozidel,

      § 13
      Podmínky přijetí k výuce a výcviku
      (1) Výuku a výcvik k získání řidičského oprávnění může provádět výlučně provozovatel autoškoly. Provozovatel autoškoly přijme k výuce a výcviku k získání řidičského oprávnění osobu, která

      b) ke dni ukončení výuky a výcviku dosáhne věku předepsaného pro udělení řidičského oprávnění příslušné skupiny podle zvláštního zákona2a), přičemž od zahájení výuky a výcviku k jejich ukončení nesmí uplynout doba delší než 18 měsíců.

      Pro zjednodušení: nejdříve můžete nastoupit 18 měsíců před 15. narozeninami, zkoušky můžete dělat až budete mít 15 roků.

      REAGOVAT
      Vloženo 6. června 2023 (10:17) uživatelem zk z IP adresy 77.104.XXX.XXX


Nalezeno 1769 témat, zobrazena strana 7 z 118



Vložení nového příspěvku:

Pro vložení nového příspěvku do Diskuze prosím klikněte zde.