POZOR, následující hodnocení je více než rok staré:
Dlouho jsem se těšil, až budu moct konečně napsat recenzi na tuto Wyrwolovic autoškolu. Během mého kurzu jsem měl parkrát, hlavně zezačátku, chuť přijít sem a udělit jí nějaké příšerné hodnocení a odradit od ní co nejvíce lidí, ale zvítězila rozvaha a řekl jsem si, že recenzi napíšu až celý kurz dokončím. Předně bych chtěl říct, že se jedná o velkou autoškolu. Může se vám stát, že přijdete na pobočku dva dny po sobě a nebudou si vás pamatovat. Z toho si nic nedělejte, individuální přístup tu zkrátka nedostanete a je potřeba s tím počítat. Nicméně rád bych rozebral všechny dílčí části výcvíku.
1. Trenažer: Trenažery jsou pěkné, ale úplně k ničemu. Opravdu mě to nenaučilo vůbec nic, jen jsem si jezdil v nějaké videohře a brzdil před divočákama. Strávíte na tom celkem myslím 8 lekcí (6 hodin) a naučí vás to tak možná kde je jednička a kde dvojka, ale nepočítejte s tím, že vás to naučí na ní zařadit. Snad jediné, co jsem si celkem zautomatizoval bylo, že se má řadit se spojkou... Jinak mi trenažer nedal opravdu nic a beru ho jako největší nedostatek této autoškoly. Jezdil jsem s ním na pobočce na Andělu a ani si mě tam během těch lekcí nikdo nevšímal, jen mi to chodili restartovat, pokud se něco pokazilo.
2. Jízdy: No takže po trenažeru jsem neuměl nic, ale to nikoho nezajímalo a byla mi napsána první jízda někdy v 7 večer (byl leden, takže tma). Instruktor kterého jsem nafasoval byl pan Zezulák. Klid mu vydržel asi tak 30 sekund a začal řvát, cloumat mi s volantem, plácat mě přes ruku, silně tisknout zápěstí, cloumat mi hlavou, otáčet mi jí ze strany na stranu aby demonstroval zatáčení, mít pořád nějaké narážky na to že studuju vysokou školu ("jak můžeš dělat chyby, když seš vysokoškolák"), vyhrožovat že si vystoupím jestli ještě jednou prudce zabrzdím (poprvé vživotě jsem seděl v autě na pozici řidiče a poprvé vživotě jsem sešlápl brzdový pedál, který se chová pochopitelně absolutně jinak než v trenažeru). No zkrátka horor. Na jízdu jsem se celkem těšil, ale po této jízdě jsem měl absolutní trauma a opravdu VELIKÉ potíže dokopat se k dalším jízdám. Nikdy jsem si nezvykl na to jak vostrej pan Zezulák je, ale musím uznat, že řízení rozumí a pokud vám nevadí, že je vyloženě brutální, tak naučí. Já si ho musel v polovině kurzu vyměnit, protože jsem se dva dny před jízdama hroutil. Jo jsem padavka a pro padavky Zezulák není. Druhého jsem dostal pana Kučeru, ze začátku byl taky tvrdej, ale časem pookřál a vlastně jsme si parkrát fajnově popovídali. Vděčím mu za všechno, je to opravdu moc milej pán, hodnej a legrační (v dobrym slova smyslu). Ponaučení z toho: Řekněte si o někoho normálního a nebojte se měnit, měl jsem si ho vyměnit hned. Všem jste ukradený, nikdo na vás zle koukat nebude. Měnte okamžitě.
3. Přednášky a průběžné texty: Přednáškám nemám co vytknout. Kvalitní provedení a zavzpomínal jsem si na sezení v lavicích. Průběžné testy jsou trochu zbytečné, vždycky jsem se to naučil jen tak nějak napůl aby mě pustili do auta, ale vlastně jsem neuměl vůbec nic. Což je ale asi můj problém, protože když jsem se při jízdě na něco zeptal tak jsem byl seřván, že to mám vědět.
4. Finální testy a závěrečné jízdy: Obecně na testy doporučuju aplikaci Autoškola2018, fakt jima nejsem sponzorovanej, ale za těch 50 korun to teda stojí. Je to fakt paráda a levnější než učebnice. Na test jsem se s ní učil 3 dny, měl jsem 100% na první pokus a teď celý rodině vysvětluju dopravní značky, včetně táty kterej jezdí 40 let. Při testech byl přítomný jeden z Wyrwolů tak to bylo docela příjemné, bratři Wyrwolovi jsou fajn, škoda, že si jich moc neužijete. Jízdy jsem dal až na podruhé. V obou případech musím poznamenat že sraz v 7:30 na Slivenci je fakt k zešílení, když se vám stane, že máte jízdu až v 11. Takový psychický rozložení jsem asi v životě nezažil. Za dvě kondičky a náhradní jízdu jsem platil 2 tisíce, což bych se teda zbláznil, kdybych musel platit ještě jednou. Tato autoškola není v základu drahá, ale musíte dát všechno napoprvé jinak se nedoplatíte. Byl mi dvakrát slibován pan Kučera ke zkouškám a ani jednou tam nakonec nebyl a jezdil jsem s pro mě neznámým instruktorem. Trochu nepříjemné, ale on byl příjemný v obou případech, takže to vlastně bylo fajn. Co bych řekl, že je rozhodně plus jsou prostory. Pobočka na Slivenci je vlastně hospůdka s dostatkem místem k sezení, wifi a pochopitelně i toaletami. Dokonce vám dají i sklenku vody, takže kdyby člověk neumíral stresem je to vlastně docela fajn.
5. Rozuzlení: Autoškolu doporučuju lidem, co už vlastně trochu umí řídit, protože v takovém případě jí budete mít hotovou raz dva, rozhodně vás zde nikdo v ničem nezdržuje a všichni tlačí na co nejrychlejší termíny, ať už jde o jízdy nebo o zkoušky. Nevybírejte si jí jako já jen protože má pobočku někde u vás, stejně jsem kvůli všemu jezdil na Anděl, protože mi vyhovovaly otevírací hodiny oné pobočky. Například Jinonická pobočka má otevřeno hodinu týdně, takže je mi líto toho, kdo se do autoškoly zapíše, aby měl pobočku v Jinonicích. Trenažer a neosobnost je velké mínus. Zezulák je opravdu blázen, ale setkal jsem se s člověkem, kterému jeho přístup vpodstatě vyhovoval, takže všechno je možné a nechci vynášet úplné soudy, je to přecejenom starý pán, co už toho má hodně za sebou. Hlavně se nezapomeňte ozvat, když vám něco nesedí, to je tady opravdu nezbytné, nečekejte, že to poznají sami.
vloženo: 1. června 2018
vložil: jméno nezveřejněno,