Tahle autoškola je fakt noční můra! Mluvit s panem Mechlem je jako mluvit s agresivním postiženým autistou. Ten frajer není jenom drzý, je to chodící stroj na urážky. Snažit se s ním něco domluvit je jako bodat se nožem do ruky. Pokud neplánujete jízdy během výuky.. heh.. přeji hodně štěstí se k něm někdy dostat. Většinou ten hňup něco řekne, že vám zavolá, ale pak se na to vysere. Dovolte mi sdílet několik mých skvostných zkušeností:
Představte si : Pondělí ráno, 4 hodiny, všechno domluvené a najedou smska typu "nuh uh ruším jízdu". Slibuje, že zavolá, ale šance, že se ozve je asi taková, jako vyhrát ve sportce. Přijde čtvrtek a on pošle další smsku, že v pátek ráno musím přijít na jízdu. Žádné volání, jen text. Doufal jsem, že během jízdy vysvětlí, co se stalo, ale ne, skončil jsem otcem pana Mechla, se kterým bohužel nelze plánovat.
Dále jsem měl naplánovanou jízdu na čtvrtek, dorazím na dohodnuté místo a čekám. Po 15 minutách čekání po plánovaném příjezdu pana Mechla ho zavolám, a asi půl hodiny poté se mi konečně chlapeček ozve a ledabyle zmíní, že žádnou jízdu prý naplánovanou nemám. Žádné uznání chyby, žádna omluva. Prostě nic. Jsme si 100% jistý, že jsme tu jízdu naplánovali na daný termín. Poté mi slíbil, že mi zavolá ve volném čase a naplánujeme další jízdy.
Uplynul týden, a Mechl stále nevolá. Po připomenutí , znovu slíbí zavolání, a tentokrát konečně dodržel slovo. Takže ve výsledku 12 dní interval mezi jízdami je pro Mechla zcela raritou.
Teď bych zhodnotil kvalitu výuky – Když vynechám teoretickou (kde otec pana Mechla jen předvádí svého alzheimra) tak praktická pod velením mladého Mechla jsou jen plné urážek. Kritizuje žáky za každý maličký detail. A nezapomínejme na Mechlovo kouzlení s časem. Tento Houdini nějakým způsobem vždy dokázal jízdy ukončit mnohem dříve. Ptáte se na můj rekord ? 20 minut dříve ze 45 minutové lekce :D A to není žádný vtip! Průměr s panem Mechem je 10 minut, což už je dost. A teď to nejlepší! pozorovat toho čuráka, co dělá během praktických hodin, je opravdu dech beroucí. Téměř pořád telefonuje, často osobními hovory, a často s ním musíte někde zastavit a čekat, až si něco (podle místa zastávky soukromého hovoru) vyřídí. Nelze také opomenout, že vlastně mu děláte taxíka po frenštátu a místo toho, aby jste si něco potrénovali tak jen čekáte až si páneček vyzvedne balík na poště.
Další věc, která mě vážně zklamala, byla slibované projíždění okolních měst. Ani jednou jsem se nedostal např do sousední Kopřivnice, ale myslím si, že mimo frenštát se dostalo jen pár "vyvolených".
A teď k zkouškám: Před zkouškami mě pan Mechl kritizoval, že jezdím hrozně, takže jsem byl neustále donucován dokupovat další jízdy. Na samotnou zkoušku jsem čekal víc jak měsíc, než byl volný termín. Na začátku kurzu pan Mechl tvrdil, že většina žáků zvládne zkoušky napoprvé. Na praktické zkoušky šlo 4 z nás (jedna slečna minule nezvládla jen jízdy), já byl v první skupině jako druhý, kolega přede mnou jízdu nezvládl a já ano. Nevím, jak dopadly holky, co šli po mně, ale z těchto 7 lidí mohu potvrdit jen sebe. Na poprvé zkoušku zvládli tedy jen 1-2 lidé ze 7. To je 14-28%, což opravdu není většina. Takže musím uznat, že jsem byl kvalitně pojebán a pokud se tu najde nějakej sadista co by si rád prohnal zrezivělé nůžky svým análním otvorem tak toto mohu vřele doporučit... Pro mě téměř podobná zkušenost.
vloženo: 19. ledna 2024
vložil: jméno nezveřejněno, emailová adresa nezveřejněna