POZOR, následující hodnocení je více než rok staré:
Žákem autoškoly EKOL jsem již podruhé. Poprvé před několika lety jsem dělal řidičák sk. B, nyní dokončuji autoškolu pro skupinu A2. Slovní spojení Vlídný profík, týkající se osoby pana Roupce, jsem použil proto, že nic výstižnějšího mě nenapadá. Důvodů je hned několik. Pan Roupec je dle mého názoru velmi přátelský, lidský a vlídný člověk, se kterým je radost jednat. Má ohromné zkušenosti, v "branži" se pohybuje přes 30 let. Tyto zkušenosti dokáže srozumitelně podat a pokud máte uši otevřené, tak také dokáže předat. Při jízdách se vám nedostane jen pouhého popisu jak co funguje, výuky jízdy, obdržíte spoustu užitečných rad a vysvětlení, která jsou možná to nejcennější na celém kurzu. Cílem kurzu totiž není jen získat řidičský průkaz, udělat závěrečky je jen překážka na cestě. To podstatné je být připraven vstoupit do provozu bez pomoci někoho, kdo tu situaci případně vyřeší za mě. Právě proto jsou jeho rady tak cenné. Pan Roupec je vynikající lektor, a pokud se nestane nic závažného, bude to váš jediný lektor, což je velká výhoda, protože dobře ví, co vám dělá problém, na co se zaměřit atd. Pokud pak děláte to, co vám pan Roupec říká, závažné problémy prakticky nepotkáte od začátku do konce kurzu a pravděpodobně si s panem Roupcem i někdy pěkně popovídáte, jako třeba já jednou po výcviku další hodinu a tři čtvrtě :D
Nyní k autoškole samotné. Cena kurzu je nejnižší v daném regionu. Vozový park je v excelentním stavu, auta benzínová, hlavní porci odjezdíte v Citroënu C2, který má hydraulickou spojku, tedy velmi citlivou - její výhody poznáte, až sednete za volant auta s klasickým lankem, všechno je najednou strašně jednoduché. Výhodu Citroenu C2 vidím také v tom, že se jedná o velmi malé auto, což je podle mého názoru pro autoškolu naprosto ideální. Pan Roupec je vášnivý motorkář, což se odráží i na motorkách, které používá ve výcviku. Momentálně dokončuji kurz skupiny A2, jezdil jsem tudíž na Suzuki GS500. Tuto motorku jsem si tak oblíbil, že ji v budoucnu pořídím jako svůj první motocykl. Výuka teorie probíhá v místnosti předělané v malou učebnu, výuka je srozumitelná.
Na závěr bych rád ukázal příklad toho nadstandardního přístupu, o kterém tu mluvím. Rok poté, co jsem dokončil kurz na skupinu B vešla v platnost novela zákona o autoškolách, díky které již autoškoly nejsou povinny vyučovat konstrukci u skupin A, A1, A2 a B (možná ještě další, to už nevím). V autoškole EKOL ale stejně lekci konstrukce absolvujete, je to jen pro vaše dobro a děje se tak čistě z dobré vůle provozovatele autoškoly.
Shrnutí:
Lektor - lepšího si neumím představit
Vozový park - vynikající
Cena kurzu - nejnižší v regionu
Přístup k žákům - jako k vlastním dětem :)
Tedy, za málo peněz ta nejlepší muzika, spousta nadstandardů a výhod. Zajímavost na závěr, pan Roupec je myslím devítinásobným Řidičem Vysočiny, což rozhodně něco vypovídá vzhledem k tomu, že nikdo jiný tu soutěž nevyhrál vícekrát jak jednou.
Autoškolu EKOL mohu jen doporučit, mám s ní ty nejlepší zkušenosti a odnáším si příjemné vzpomínky. Doufám, že se nevidíme naposledy.
vloženo: 28. září 2015
vložil: Radim Tichý,