Logo VŠECHNY-AUTOŠKOLY.cz MENU
 
VŠECHNY-AUTOŠKOLY.cz » poradna / diskuze

Poradna / diskuze 

Návrat zpět do sekce Pro autoškoly


Autoškoly - Poradna

Sekce Poradna v rámci webu VŠECHNY-AUTOSKOŠKOLY.cz slouží pro jakékoliv Vaše dotazy týkající se oblasti autoškol. Na Váš dotaz vložený do diskuze mohou odpovědět provozovatelé českých autoškol nebo ostatní uživatelé těchto stránek. Tato poradna je vhodná zejména pro dotazy z oblasti autoškol, předpisů, pravidel silničního provozu, bodového systému, řidičských oprávnění, řidičských průkazů apod. Máte-li jakýkoliv související dotaz, neváhejte vložit nový příspěvek. Odpověď na Váš dotaz může posloužit i dalším.

Výpis příspěvků v diskuzi:

styl zobrazení: kompletní, tabulkový

vložit nový příspěvek

Nalezeno 1727 témat, zobrazena strana 15 z 116



 
  • Od: Mirka Parkování v obytné zóně
    Bydlím v obytné zóně. Neustále nám sousedka parkuje u vrátek, kde není parkovací místo, protože parkovací místa jsou obsazená. ( má volnou garáž, dvůr, neparkuje na své straně ulice a ještě parkuje v protisměru - u svého vjezdu si nezaparkuje). Upozornila jsem jí, že to není parkovací místo. Odpověděla mi, že v ulici není žádná značka, která by upozornila, kde je parkovací místo. Silnice je asfaltová, parkovací místa jsou vydlážděná šedými a červenými kostkami. Je potřeba osazovat značky v obytné zóně, když od pohledu je zřejmé, co je a co není parkovací místo? Jak mám postupovat, aby nám tam neparkovala? Někdy se stává, že tam zaparkuje i její návštěva tak šikovně, že nám zablokuje přístup do vrátek.

    REAGOVAT
    Vloženo 11. března 2018 (18:38) uživatelem Mirka z IP adresy 37.188.XXX.X
    [zobrazit celé vlákno samostatně]
    • Od: Autoškola Tomek ( ) RE: Parkování v obytné zóně
      V obytné zóně se smí parkovat pouze na místech označených jako parkoviště na ostatních pouze zastavit a blokovat vjezd je zakázano všude

      REAGOVAT
      Vloženo 12. března 2018 (20:19) uživatelem Autoškola Tomek ( ) z IP adresy 188.75.XXX.XX
      • Od: Haunter RE: RE: Parkování v obytné zóně
        Dobrý den. A jak musí být značeno parkoviště? Stačí jen červené kostky nebo musí být i svislá značka?

        REAGOVAT
        Vloženo 6. září 2021 (21:20) uživatelem Haunter z IP adresy 185.219.XXX.XXX
        • Od: Vlastík RE: RE: RE: Parkování v obytné zóně
          I značka !

          REAGOVAT
          Vloženo 11. září 2021 (14:37) uživatelem Vlastík z IP adresy 86.49.XXX.XX
          • Od: haunter ( ) RE: RE: RE: RE: Parkování v obytné zóně
            V obytné zóně? Někde v zákoně jsem četl, že tam stačí jen "viditelně označené" nebo něco na ten způsob, což červená zámková dlažba vesměs je.

            REAGOVAT
            Vloženo 12. září 2021 (07:02) uživatelem haunter ( ) z IP adresy 78.80.XXX.XX
 
  • Od: Anonym Placení komisaře
    Chtěla bych se zeptat, když jsem zaplatila komisaře (700kč) a testy jsem neudělá, tudíž jsem se k jizdam nedostala. Tak příště si budu platit jenom testy nebo zase 700kč za komisaře kterého jsem minule nevyužila ale zaplatila

    REAGOVAT
    Vloženo 9. září 2021 (16:12) uživatelem Anonym z IP adresy 37.48.XX.XX
    [zobrazit celé vlákno samostatně]
    • Od: autoskola neumann ( ) RE: Placení komisaře
      jen 100,-

      REAGOVAT
      Vloženo 9. září 2021 (17:20) uživatelem autoskola neumann ( ) z IP adresy 78.80.XXX.XX
      • Od: anonym RE: RE: Placení komisaře
        Děkuji moc za odpověď

        REAGOVAT
        Vloženo 9. září 2021 (17:31) uživatelem anonym z IP adresy 37.48.XX.XX
 
  • Od: bata61 ( ) obytná zóna
    Dobrý den.Značka "KONEC OBYTNÉ ZÓNY",podle vyhlášky nahrazuje dopravní značku DEJ PŘEDNOST V JÍZDĚ.Ptám se proč tato značka(dej přednost) není ke značce "Konec obytné zóny" instalována a jen ji nahrazuje? Většina řidičů totiž vůbec neví,že tato značka nahrazuje značku "dej přednost" a vjíždějí do křižovatky s tím,že na ní platí přednost zprava!! Ptal jsem se asi 40 lidí a jen 1 věděl,že značka "konec OZ" nahrazuje značku "dej přednost v jízdě",ostatní upřednostňovali přednost zprava.Přiznám se,že já taky.Kdyby tam byla i značka,"dej přednost",tak je vše vyřešeno.Podle mě by tak ubylo dopravních nehod a různých nebezpečných situací.Ruku na srdce,věděli jste i Vy ostatní,že když není křižovatka označena,která je hlavní a je tam jen značka "konec obytné zóny",že nemáte přednost zprava?

    REAGOVAT
    Vloženo 30. května 2014 (20:07) uživatelem bata61 ( ) z IP adresy 89.29.XX.XXX
    [zobrazit celé vlákno samostatně]
    • Od: Jaroslav Němec ( ) RE: obytná zóna
      Dobrý den,
      v zákoně o pozemních komunikacích není nikde napsáno, že dopravní značka "Konec obytné zóny" nahrazuje dopravní značku "Dej přednost v jízdě". Neplatí zde ani přednost z prava, neboť při výjezdu z obytné zóny musí vždy řidič dávat přednost všem vozidlům jedoucím po jiné pozemní komunikaci.
      Vysvětlení proč se musí dávat přednost při výjezdu z obytné zóny je velice jednoduché a najdete ho v zákoně 361/2000 Sb. v § 23 odst.1. Pro jistotu ho zde cituji zákon
      § 23
      Vjíždění na pozemní komunikaci
      (1) Při vjíždění z místa ležícího mimo pozemní komunikaci na pozemní komunikacimusí dát řidič přednost v jízdě vozidlům nebo jezdcům na zvířatech jedoucím po pozemní komunikaci nebo organizovanému útvaru chodců nebo průvodcům hnaných zvířat se zvířaty jdoucím po pozemní komunikaci. To platí i při vjíždění z účelové pozemní komunikace nebo ze stezky pro cyklisty nebo z obytné nebo pěší zóny na jinou pozemní komunikaci.

      REAGOVAT
      Vloženo 1. června 2014 (19:03) uživatelem Jaroslav Němec ( ) z IP adresy 213.226.XXX.XX
      Tento příspěvek vložila Autoškola Němec, Humpolec - http://www.autoskolahumpolec.cz
      • Od: Jan ( ) RE: RE: obytná zóna
        Dobrý den. Takže když je pěší zóna součástí hlavní silnice a končí na úrovni křižovatky ve tvaru T kde je zleva značka Stůj dej přednost v jízdě musím těmto účastníkům dát přednost?

        REAGOVAT
        Vloženo 21. listopadu 2019 (12:07) uživatelem Jan ( ) z IP adresy 90.176.XXX.XXX
        • Od: Jirka RE: RE: RE: obytná zóna
          Ano, je to tak. Obytná zóna odpovídá vjezdu z místa mimo komunikaci.

          REAGOVAT
          Vloženo 1. září 2021 (13:22) uživatelem Jirka z IP adresy 93.99.XXX.XXX
      • Od: bata61 ( ) RE: RE: obytná zóna
        Musím reagovat na vaši odpověď.Píšete,že není nikde psáno,že dopravní značka "konec obytné zóny" nahrazuje DZ "dej přednost v jízdě" a musím Vám oponovat.Tady je výňatek z článku-
        Při vyjíždění z obytné zóny na jinou pozemní komunikaci musí dát řidič přednost v jízdě vozidlům
        jedoucím po pozemní komunikaci - § 23 zákona o provozu na pozemních komunikacích, to znamená, že DZ "Konec obytné zóny" nahrazuje DZ "Dej přednost v jízdě". V prostoru obytné zóny v místech neoznačených křížení komunikací i nadále platí pravidlo pravé ruky. A tady je odkaz z kterého čerpám.Tak kde je vlastně pravda?? http://sumpersky.rej.cz/clanky/obytna-zona/

        REAGOVAT
        Vloženo 1. června 2014 (22:06) uživatelem bata61 ( ) z IP adresy 89.29.XX.XXX
        • Od: Petr Chvátal ( ) RE: RE: RE: obytná zóna
          Dobrý den, kolega má pravdu. V zákoně o nahrazení nic není. To, že to někdo napsal do nějakého článku, neznamená, že je to pravda.

          REAGOVAT
          Vloženo 2. června 2014 (16:33) uživatelem Petr Chvátal ( ) z IP adresy 37.48.XX.XXX
          Tento příspěvek vložila Autoškola Slon, Brno - http://www.autoskola-slon.cz
          • Od: bata61 ( ) RE: RE: RE: RE: obytná zóna
            Dobrý den,díky za reakci.To jsem potřeboval vědět.Takže 100% při vyjíždění z OBYTNÉ ZÓNY musím dát přednost opravdu všem i tomu co naproti mě z vedlejší ulice odbočuje vlevo? Takže pravidlo o přednosti při odbočování vlevo v tomto případě neplatí?? Každý řidič,kterého jsem se na to ptal,až na jednu vyjímku neměl o tomto pravidle ani páru a všichni mluvili při vyjíždění z OZ o přednosti zprava.A to byli mezi něma i řidiči z povolání.Samozřejmě máte pravdu jako instruktor v autoškole,ale zajímalo by mne,proč tohle nikdo neví a každý mluví o přednosti zprava?

            REAGOVAT
            Vloženo 2. června 2014 (16:58) uživatelem bata61 ( ) z IP adresy 89.29.XX.XXX
            • Od: Petr Chvátal ( ) RE: RE: RE: RE: RE: obytná zóna
              Berte to tak, jako by jste vyjížděli z parkoviště. Je to území ležící mimo pozemní komunikaci. Takže dáváte přednost úplně všem. I těm, kteří odbočují proti Vám vlevo. Proč to neznají netuším. Třeba tady v Brně jsou komisaři na tohle dost přísní a žáky za to, že se nerozhlíhnou ze zkoušky vyhodí. Což je podle mě správné.

              REAGOVAT
              Vloženo 2. června 2014 (17:51) uživatelem Petr Chvátal ( ) z IP adresy 37.48.XX.XXX
              Tento příspěvek vložila Autoškola Slon, Brno - http://www.autoskola-slon.cz
              • Od: bata61 ( ) RE: RE: RE: RE: RE: RE: obytná zóna
                Tak díky za odpověď.Já už asi tuším proč to někteří řidiči nevědí.Ptal jsem se totiž kolegů řidičů v mém věku (40-50 let),neptal jsem se řidičů mladších.Ti mladší to asi vědí,protože za nás,když jsme dělali ŘP,tak taková značka vůbec nebyla, zrovna jsem se díval do pravidel silničního provozu-vyhláškač.100/1975 Sb.,a tato značka tam opravdu není.Takže,my starší řidiči to opravdu nemůžeme vědět,pokud někteří nebyli na přezkoušení apod.Podle mě by bylo nejlepší,kdyby byla u značky "KONEC OBYTNÉ ZÓNY" nějaká dodatková tabulka,nebo značka upozorňující na přednost "VŠECH" vozidel.Jak totiž mají starší řidiči brát význam této značky,když vidí tuto značku poprvé až v praxi? Ale,bohužel,my s tím asi nic neuděláme.Jen jsem chtěl znát názor odborníka z autoškoly.Díky.

                REAGOVAT
                Vloženo 2. června 2014 (18:23) uživatelem bata61 ( ) z IP adresy 89.29.XX.XXX
                • Od: Milan Ptáčník RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: obytná zóna
                  Dobrý den, také přidám trochu do mlýna. Z mého pohledu samotný výjezd z obytné zóny je jasný, horší je, že pokud jedete po silnici a vidíte křižovatku, přirozeně brzdíte a dáváte přednost zprava. Až když už stojíte vidíte, že za rohem začíná obytná zóna, takže tedy můžete jet. Mezitím prakticky bezdůvodně brzdíte a ohrožujete provoz na hlavní silnici, ze které ale při sebelepší vůli nerozeznáte, že se jedná o výjezd z obytné zóny, přednost zprava, či prostě jen chybí dopravní značení!

                  REAGOVAT
                  Vloženo 13. července 2015 (20:36) uživatelem Milan Ptáčník z IP adresy 46.135.XX.X
                  • Od: Karel ( ) RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: obytná zóna
                    Přesně tak, musim s pánem souhlasit. A mnohdy (zejména v Rakousku) se setkávám s tím, že jedu po "hlavní" silnici, která ovšem není (záměrně) označená a auta přijíždějící zprava tam mají trojúhlelník. A co potom?
                    Další kapitolou je jestli mám dát přednost zprava někomu, kdo přijíždí v protisměru jednosměrky.

                    REAGOVAT
                    Vloženo 11. prosince 2015 (16:52) uživatelem Karel ( ) z IP adresy 217.195.XXX.XX
                    • Od: Jirka RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: obytná zóna
                      Část A: Chyba je na straně správce komunika. Dle předpisů lze použít značku Dej přednost, buď to v kombinaci s hlavní silnicí, nebo ke zdůraznění již nastalé skutečnosti (i bez ní by tam byl přednost).
                      Část B: v případě nehody by to byla vina obou. Vy jste nedal přednost z prava, on jel v protisměru. S dobrým právníkem by platil pouze pokutu za jízdu v protisměru a nehody by šla za Vámi. Vás nemá zajímat, co kdo dělá špatně. Pokud nejste na hlavní, dáváte přednost zprava.

                      REAGOVAT
                      Vloženo 1. září 2021 (13:30) uživatelem Jirka z IP adresy 93.99.XXX.XXX
                  • Od: sveny RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: obytná zóna
                    to je přesně ten problém , u nás je ta obytná zona v jednosměrné ulici ,tudíž ani při příjezdu ke křižovatce za rohem nevidíte ceduli začátek obytné zony a ta co je na té vedlejší komunikaci ukončuje je asi 10 m před výjezdem takže o ní taky nevíte zvlát když je z vaše pohledu obráceně. samozřejmě kdo to tam nezná tak zastaví a dává přednost zprava a ten druhý zase čeká až projedete. no zmatek

                    REAGOVAT
                    Vloženo 24. ledna 2018 (18:20) uživatelem sveny z IP adresy 94.112.XX.XX
                    • Od: Jirka RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: obytná zóna
                      Ale to mluvíme o neschopnosti úředníků. Značka obytné zóny je právě proto povinna i při jednosměrce.

                      REAGOVAT
                      Vloženo 1. září 2021 (13:25) uživatelem Jirka z IP adresy 93.99.XXX.XXX
    • Od: David RE: obytná zóna
      Ano, věděl jsem to. Zákon 361, je to tam, podle mě je to základní věc,kterou každý řidič musí znát.

      REAGOVAT
      Vloženo 25. ledna 2018 (19:12) uživatelem David z IP adresy 82.100.XX.XXX
        • Od: Jaroslav Němec ( ) RE: RE: RE: obytná zóna
          Dopravní značka "konec obytné zóny" nemůže nahrazovat značku "dej přednost v jízdě"!!! Výjezd z obytné zóny se nepovažuje za křižovatku, je to úplně stejné jako by jste vyjížděl třeba z pole, lesa nebo garáže na pozemní komunikaci. Ve vyhlášce č.30/1991 značka "dej přednost v jízdě!" (č. P 4), která označuje vedlejší pozemní komunikaci. Jelikož výjezd z obytné zony není křižovatka, nemůže tam být ani vedlejší pozemní komunikace!!!

          REAGOVAT
          Vloženo 29. září 2014 (10:55) uživatelem Jaroslav Němec ( ) z IP adresy 213.226.XXX.XX
          • Od: jaroslav ( ) RE: RE: RE: RE: obytná zóna
            dobrý den,ve městě kde žiju je cedule přednost z prava a hned první ulice za ní je konec obytné zony,jak si to mam vysvětlit.děkuji

            REAGOVAT
            Vloženo 12. prosince 2016 (12:29) uživatelem jaroslav ( ) z IP adresy 88.101.XXX.XXX
    • Od: Jakub (or***rt@ce*****.cz) RE: obytná zóna
      Dobrý den, rád bych se zeptal na případ křižovatky kde jeden směr je vjezd / výjezd ( konec ) obytné zóny - řádně označen začátkem / koncem obytné zóny a zároveň jsou nakresleny na vozovce příčné pruhy v každém ze čtyř směrů křižovatky. Tedy i ze směru obytné zóny. V pravidlech jsem našel jen definici příčné čáry. " Vodorovná dopravní značka „Příčná čára souvislá“ vyznačuje hranici křižovatky. Značky lze užít pro vyznačení místa pro zastavení vozidla v prostoru křižovatky." Což všichni řidiči považují za pravidlo pravé ruky. Má tedy řidič přijíždějící z obytné zóny přednost, protože je tam ta příčná čáry k němu v levém směru? Děkuji. Domnívám se, že by neměl mít přednost. Všichni řidiči však tam tak jezdí. Děkuji

      REAGOVAT
      Vloženo 2. září 2016 (16:46) uživatelem Jakub (or***rt@ce*****.cz) z IP adresy 46.174.XXX.XX
 
  • Od: Storm (pe*****vel@gm****com) Vrácení ŘP
    Dobrý den, 1.2.2020 mi byl Policií ČR zadržen řidičský průkaz pro jízdu pod vlivem alkoholu, který byl samozřejmě zaslán na místně příslušný odbor MěÚ, odkud mi přišel dopis, abych se zdržel řízení motorových vozidel a že doba je započítávána atd. Věc je momentálně u soudu a do dnešního dne nebyl vydán rozsudek. 2 roky uběhnou 1.2.2022, a již teď vím, že nebude soudem ještě rozhodnuto. Co mi vydá MěÚ místo rozsudku či správního rozhodnutí a vrátí mi vůbec ŘP po uplynutí těchto 2 let ? Děkuji za odpověď.

    REAGOVAT
    Vloženo 30. srpna 2021 (21:33) uživatelem Storm (pe*****vel@gm****com) z IP adresy 37.188.XXX.XXX
    [zobrazit celé vlákno samostatně]
 
  • Od: Milan ( ) Rozšíření
    Dobrý den
    Mám dotaz , když bych si rozšířoval skupinu B o skupinu T. A stalo se ze nezvládnu test nebo jizdy...prijdu i o skupinu B ? Dekuji

    REAGOVAT
    Vloženo 23. srpna 2021 (21:22) uživatelem Milan ( ) z IP adresy 194.228.XX.X
    [zobrazit celé vlákno samostatně]
 
  • Od: Petr ( ) přívěsný vozík
    Dobrý den,

    chci se zeptat, mám řidičský průkaz skupiny B,C, jak těžký přívěsný vozík můžu táhnout ?

    např. dodávka 3500kg + vozík ?
    děkuji, Petr

    REAGOVAT
    Vloženo 23. srpna 2021 (14:28) uživatelem Petr ( ) z IP adresy 131.117.XXX.XXX
    [zobrazit celé vlákno samostatně]
 
  • Od: slyda ( ) Post-Covid situace a zkousky
    Dobry den, od dubna jsem ve vycviku skupiny B a me jizdy jsou stale odkladany a ruseny - ke konci srpna mi stale zbyva 6 hodin.
    Jde o jednu z vetsich autoskol v Praze.

    1. Ma nekdo ze studentu obdobnou zkusenost?
    2. Jak dlouho od zahajeni vycviku mohu skladat zkousku? Je to pul roku?

    REAGOVAT
    Vloženo 22. srpna 2021 (13:06) uživatelem slyda ( ) z IP adresy 86.49.XXX.XX
    [zobrazit celé vlákno samostatně]
 
  • Od: Stefan Drogově závislý
    Kde je možné nahlásit drogově závislého člověka, který žádá o řidičský průkaz, který mu byl odebrán, nyní mu prošly psychotesty po známosti, ale nikdo po něm nechce testy na omamné látky a tím se může stát, že řidičák dostane zpět.Štefan

    REAGOVAT
    Vloženo 19. srpna 2021 (17:20) uživatelem Stefan z IP adresy 89.102.XX.XXX
    [zobrazit celé vlákno samostatně]
 
  • Od: Kaja ( ) Opravné zkoušky
    Pokud neudělám závěrečnou zkoušku, kdo mi dá opravný termín? Majitel(učitel) autoškoly nebo komisař?

    REAGOVAT
    Vloženo 14. srpna 2021 (15:44) uživatelem Kaja ( ) z IP adresy 86.49.XXX.XX
    [zobrazit celé vlákno samostatně]
 
  • Od: Michal Pádecký Rozdělení hodin dle denní doby
    Je nutné aby žák v autoškole jezdil v různé hodiny , tedy je nutné aby absolvoval jízdu jak 10 hodin dopoledne tak 18 h během celého kurzu? Je toto nějak podchyceno zákonem? Nebo může celou autoškolu odjezdit třeba po 18 hodině? Zkrátka je potřeba dle zákona jezdit v různou denní dobu?

    Děkuji.

    REAGOVAT
    Vloženo 10. srpna 2021 (12:32) uživatelem Michal Pádecký z IP adresy 212.71.XXX.XXX
    [zobrazit celé vlákno samostatně]
 
  • Od: Míša Za jak dlouho po ukončení jízd mohu na závěrečné zkoušky
    Zdravím,

    ráda bych se informovala, jak dlouhá může být doba mezi poslední jízdou a závěrečnou zkouškou? Sestra měla minulý rok v prosinci poslední jízdu, byla přihlášená na závěrečnou zkoušku a než se na ní dostavila, tak porodila. Tvrdí, že volala do autoškoly a tam jí řekli, že si může dodělat závěrečnou zkoušku společně s testem kdykoliv. Ráda bych se jenom informovala, zda je to takhle v pořádku? Nebo musí mít závěrečnou zkoušku do určitého data od poslední jízdy? Tím, že zkoušku ani nezkusila, tak nevím.. děkuji za informaci a přeji krásný den

    REAGOVAT
    Vloženo 9. srpna 2021 (09:24) uživatelem Míša z IP adresy 80.95.XXX.XXX
    [zobrazit celé vlákno samostatně]
 
  • Od: Helena Vondrušková Možnost platby kurzovného v autoškole poukázkami Flexi Pass
    Dobrý den,
    ráda bych se zeptala, zda je možné zaplatit kurzovné v autoškole v okrese České Budějovice poukázkami Flexi Pass.

    Předem děkuji za odpověď,

    Helena Vondrušková

    REAGOVAT
    Vloženo 4. srpna 2021 (15:31) uživatelem Helena Vondrušková z IP adresy 88.103.XXX.XX
    [zobrazit celé vlákno samostatně]
 
  • Od: Honza Kobl Vrácení peněz
    Dobrý den,

    před rokem jsem z důvodu nespokojenosti ukončil z kurz na sk. B v autoškole.

    Nyní jsem zjistil, že autoškola během mé výuky a výcviku porušila zákon a učební osnovu, např. vůbec jsem neabsolvoval žádné hodiny teorie, jízda na autocvičišti (netušil jsem dříve, že je to nutné - v autoškole mi tvrdili, že není).

    Proto jsem nyní na autoškolu podal stížnost. Úřád na základě mé stížnosti a několika další v autoškole provedl kontrolu a odebere jí licenci.

    Mohu nyní nějak požadovat navrácení peněz, které jsem původně za autoškolu zaplatil? Jelikož autoškolu již od začátku mé výuky a výcviku porušila zákon a učební osnovu.

    Děkuji za odpověď.

    REAGOVAT
    Vloženo 17. července 2021 (05:17) uživatelem Honza Kobl z IP adresy 185.32.XXX.X
    [zobrazit celé vlákno samostatně]
    • Od: Kamila RE: Vrácení peněz
      Jen se zeptam, nejednalo se o autoškola pana Viktora Brucka?

      REAGOVAT
      Vloženo 29. července 2021 (09:59) uživatelem Kamila z IP adresy 78.80.XXX.XXX
 
  • Od: einstein Vrah kocek v Hodonine
    Vrah kocek vystupuje na portalu "diskutnici" pod prezdivkou "KarelVoprcalek" na foru "Voprcalkoviny","Bylo za komunistu lepe?","Souziti se psem" atd.
    Chlubil se,ze zabil 80 a vice kocek v Hodonine,byvaly myslivec.A ze to dela stale.Dejte si pozor na sva zvirata.
    Prosim najdete ho a rozbijte mu hubu!!

    REAGOVAT
    Vloženo 24. května 2017 (14:01) uživatelem einstein z IP adresy 73.52.X.XX
    [zobrazit celé vlákno samostatně]
    • Od: hodonin? RE: Vrah kocek v Hodonine
      tak voprcalku pockej vono se ti to vše jednou vrati-zmrde jeden.

      REAGOVAT
      Vloženo 7. srpna 2018 (21:38) uživatelem hodonin? z IP adresy 46.23.XX.X
      • Od: VoprsalekJeHrdina (ma****ral@ce*****.cz) RE: RE: Vrah kocek v Hodonine
        Bohužel mám názor že zabíjení volně se pohybujících se koček je pouze chránění životního prostředí. Vaše volně nehlídaná kočka zabíjí na co přijde( nemáte žádný vliv na to co vaše zvíře zabije, a když někdo zabije to vaše zvířátko tak se zlobíte). Kočka má být zavřená doma.

        REAGOVAT
        Vloženo 28. července 2021 (15:57) uživatelem VoprsalekJeHrdina (ma****ral@ce*****.cz) z IP adresy 85.163.XXX.XXX
 
  • Od: Suchánek ( ) Výcvikové vozidlo autoškoly
    Dobrý den, mám škodu Fabii 2006, 6 pedálů, 1. majitel, skvělý stav, vše funkční. Více info na mail.

    Kdyby měl náhodou někdo zájem, je ještě k mání.

    REAGOVAT
    Vloženo 28. července 2021 (17:32) uživatelem Suchánek ( ) z IP adresy 89.233.XXX.XX
    [zobrazit celé vlákno samostatně]


Nalezeno 1727 témat, zobrazena strana 15 z 116



Vložení nového příspěvku:

Pro vložení nového příspěvku do Diskuze prosím klikněte zde.